Skip to main content
Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų administravimas

Facebook / Instagram / LinkedIn paskyrų administravimas

Socialinių tinklų administravimas tampa kasdienybe

Socialiniai tinklai tapo neatsiejama šiuolaikinės visuomenės gyvenimo dalimi, kuriai žmonės skiria vis daugiau savo laiko. Socialinių tinklų naudotojai bendrauja, dalinasi savo asmenine informacija, naujienomis, pirkiniais, atsiliepimais bei kitu įdomiu turiniu.

Kai kurie socialiniai tinklai (pavyzdžiui, Facebook, Twitter) yra skirti bet kurio amžiaus ir pomėgių auditorijoms – šių tinklų naudotojai dalinasi bet kuria jiems svarbia informacija bei turiniu.

Specializuoti socialiniai tinklai (pavyzdžiui, LinkedIn, Pinterest) yra skirti specialių socialinių grupių ar pomėgių auditorijoms – juose naudotojai dalinasi tik tam tikra informacija (pavyzdžiui, profesine informacija LinkedIn tinkle) arba tik tam tikru turiniu (pavyzdžiui, nuotraukomis Pinterest tinkle).

Daugelis naudotojų tuo pačiu metu aktyviai naudojasi keliais socialiniais tinklais, pavyzdžiui, su draugais ir artimaisiais dalinasi naujienomis Facebook tinkle, o su dalykiniais verslo partneriais – verslo, profesijų naujienomis LinkedIn tinkle.

Pagal savo apimtis socialinių tinklų naudotojų auditorija praktiškai neatsilieka nuo paieškos sistemų naudotojų apimties, o verslui potencialių prekių ar paslaugų pirkėjų pasiekiamumu dažnai pralenkia kitus reklamos kanalus savo unikaliomis galimybėmis. Šių faktų dažnai neįvertina įmonių vadovai ir rinkodaros specialistai bei leidžia savo konkurentams perimti potencialius pirkėjus socialiniuose tinkluose.

Kodėl jūsų verslui reikalingos socialinių tinklų administravimo paslaugos?

Formuosite savo įmonės įvaizdį ir didinsite žinomumą

Stiprinsite naudotojų lojalumą ir skatinsite grįžtamąjį ryšį

Įgysite konkurencinį pranašumą

Skatinsite tiesioginius savo prekių ar paslaugų pardavimus

Skatinsite potencialių klientų paklausimus (kontaktus, skambučius)

Informuosite savo tikslinius klientus apie naujienas, akcijas ir specialius pasiūlymus

Teikiamos socialinių tinklų administravimo paslaugos

Teikiame visas Facebook, Instagram, LinkedIn socialinių tinklų administravimo paslaugas:

  1. Paskyrų kūrimas ir reikiamų nuostatų konfiguravimas

  2. Apie mus, kontaktų ir kitos reikalingos informacijos registravimas

  3. Logotipo ir foninių nuotraukų kūrimas ir adaptavimas

  4. Komunikacijos plano sudarymas

  5. Įrašų (pranešimų, naujienų, specialių pasiūlymų) turinio bei nuotraukų kūrimas ir publikavimas

  6. Įrašų iškėlimo bei reguliarių reklaminių kampanijų kūrimas ir administravimas

  7. Paskyros, pranešimų ir reklamos našumo ataskaitos

Socialinių tinklų administravimo kaina

Socialinių tinklų administravimo kaina priklauso nuo pasirinkto komunikacijos plano apimties, t. y. kiek ir kokių skirtingų įrašų bus reikalinga sukurti ir publikuoti per savaitę ar mėnesį.

Sudarius ilgalaikę paslaugų sutartį (3 mėn. ar daugiau), bazinę paskyros informaciją, nuostatas, logotipą bei foninę nuotrauką sutvarkysime be papildomo mokesčio.

Žemiau pateikiame kelis oriantacinius socialinių tinklų administravimo planus ir jų kainas.

Kartu su Jumis nustatę trumpalaikius ir ilgalaikius tikslus sieksime, kad kiekvienas jūsų socialinio tinklo administravimo investuotas Euras atsipirktų.

SOCIALINIŲ TINKLŲ ADMINISTRAVIMAS – MŪSŲ SRITIS!

  • Turime didesnę nei 14 metų patirtį socialinių tinklų administravimo srityje
  • Mūsų komandoje dirba patyrę socialinių tinklų administratoriai, reklamos specialistai, dizaineriai ir tekstų kūrėjai

  • Socialinių tinklų administravimo paslaugas teikiame visų dydžių ir veiklos sričių įmonėms
  • Individualiai dirbame su kiekvienu socialinių tinklų administravimo projektu ir pritaikome tinkamiausius sprendimus
  • Siūlome kompleksinius skaitmeninės rinkodaros sprendimus, padėsiančius siekti jūsų užsibrėžtų tikslų

  • Siūlome skaidrias ir lanksčias atsiskaitymų sąlygas, nereikalaujame išankstinio apmokėjimo
  • Siekiame ilgalaikių verslo santykių ir visada laikomės savo įsipareigojimų

Socialinių tinklų administravimas – dažniausiai užduodami klausimai ir atsakymai

Kodėl turėčiau investuoti į socialinių tinklų administravima?

Socialiniai tinklai puikiai tinka prekės ženklo žinomumo didinimui ir potencialių klientų bendruomenės būrimui. Tai vienas geriausių būdų supažindinti tikslinę auditoriją su jūsų prekės ženklu, leisti pasijusti jo dalimi ir taip paskatinti pardavimus.

Ar mano verslui reikalingas Facebook puslapis?

Šiandien Facebook turi jau daugiau nei 2 mln. registruotų vartotojų Lietuvoje, todėl neabejotina, kad tarp jų yra jūsų potencialūs klientai. Jeigu norite gauti papildomų kontaktų iš Facebook – privalote susikurti Facebook puslapį savo verslui ir jį aktyviai administruoti.

Ar galima skelbti tą patį turinį skirtingose socialinių tinklų platformose?

Idealiu atveju kiekvienai platformai reiktų kurti atskirą turinį, nes kiekvieno socialinio tinklo naudotojai kreipia dėmesį į skirtingus dalykus, o taip pat skiriasi ir socialinių tinklų pranešimų formatai.

Kai kuriais atvejais tą patį turinį galima pritaikyti skirtingiems socialiniams tinklams, tačiau įrašų turinį būtina adaptuoti konkrečiai platformai.

Facebook tinklui tinka tekstiniai pranešimai su adaptuotomis nuotraukomis ar video intarpais, kuriuos taip pat papildo nuorodos į susijusį interneto puslapį.

Instagram tinklui svarbiausia vizualinė dalis – estetiškos ir kokybiškos nuotraukos, o LinkedIn tinklui svarbiausias yra profesinis – dalykinis turinys.

Kokios pagrindinės socialinių tinklų administravimo klaidos?

Dažniausia klaida yra nereguliarus turinys, nenuosekli reklama ir neaktyvus bendravimas su profilio sekėjais.

Socialinių tinklų administravimas užima laiko, todėl geriausia yra šį darbą patikėti agentūrai.

Kokia nauda iš Facebook pranešimų iškėlimo („Boost”)?

Įprasti pranešimai, kol jie nėra iškelti, gali būti parodomi tik jūsų esamo Facebook puslapio sekėjams („Page Fans”). Jeigu tokių yra nedaug – paskelbtą pranešimą pamatys tik nedidelė naudotojų dalis.

Iškeltam („Boosted”) pranešimui suteikiamos visos papildomos Facebook Ads reklamavimosi galimybės – jūs galite nustatyti auditorijas (pagal demografinius ar pomėgių rodiklius), kurioms šis pranešimas turi būti parodytas, galite paskirti dienos ar pasirinkto periodo reklamos biudžetą, o taip pat papildyti pranešimą naudotojo įsitraukimą ir grįžtamąjį ryšį skatinančia informacija.