Skip to main content
PASLAUGOS
SEO paslaugos
SEO optimizavimas
SEO faktoriai
SEO raktiniai žodžiai
SEO auditas
Vidinis SEO
Išorinis SEO
SEO priežiūra
Google Ads reklama
Google reklamos tinklas
Reklama paieškoje
Vaizdinė reklama
Reklama Gmail
Reklama YouTube
Pakartotinė rinkodara
Facebook Ads reklama
Socialiniai tinklai
Analitika
Google Analytics administravimas
Google Tag Manager administravimas
Facebook Pixel administravimas
Turinio kūrimas
Dizainas ir maketavimas
Darbų pavyzdžiai
Interneto svetainės
NAUJIENOS
KARJERA
KONTAKTAI
KLIENTAMS
Reklamos ataskaitos
SEO ataskaitos
Paslaugos
Skaitmeninės rinkodaros paslaugos
SEO paslaugos
Google Ads reklama
Facebook Ads reklama
Socialiniai tinklai
Analitika
Turinio kūrimas
Dizainas ir maketavimas
Interneto svetainės
Naujienos
Karjera
Kontaktai
Klientams
Reklamos ataskaitos
SEO ataskaitos
NAUJIENOS IR PATARIMAI
Skaitmeninės rinkodaros naujienos, įžvalgos ir naudingi patarimai
Skaityti
Susisiekti
Pradžia
Skaitmeninės rinkodaros naujienos
SEO naujienos
SEO naujienos
Estetinės medicinos rinkodara: kaip neprasilenkti su reklamos etika
Estetinės medicinos rinka Lietuvoje sparčiai plečiasi – kartu auga ir konkurencija, o pasiekti potencialius pacientus tampa vis sudėtingiau. Kaip išsiskirti, neperžengiant reklamos etikos ribų? Kaip…
Skaityti daugiau
Šiuolaikinio vartotojo portretas: kaip prisitaikyti verslui?
Vartotojų elgsena keičiasi ypatingai sparčiai. Nuolat augant informacijos srautui ir modernėjant skaitmeniniams sprendimams, konkurencingu norinčiam išlikti verslui, nebeužtenka vien gero produkto ar…
Skaityti daugiau
User Experience (UX) ir SEO: Kaip optimizuoti svetaines pagal vartotojo patirtį?
Ar Jūsų svetainė yra draugiška vartotojui? Kuriant svetainės turinį ir rūpinantis jos matomumu „Google“ paieškoje, dažnai susitelkiama į raktažodžius, techninius SEO elementus ir išorines nuorodas. T…
Skaityti daugiau
Tvarus verslas 2025: kaip išsiskirti ir augti konkurencingoje rinkoje
2025 metais tvarumas tampa ne tik atsakingo verslo standartu, bet ir svarbiu konkurenciniu pranašumu. Vartotojai vis labiau vertina etišką veiklą, skaidrią komunikaciją ir įsipareigojimą aplinkosauga…
Skaityti daugiau
Google AI Mode – naujas paieškos standartas?
Įsivaizduokite paieškos sistemą, kuri supranta jus kaip interaktyvus robotas – skatinantis tikslinti klausimus, užduoti papildomas užklausas ir, į tai atsižvelgdama, pateikia dar tikslesnius atsakymu…
Skaityti daugiau
Google Lens: kaip naudotis privalumais ir galimybės SEO srityje
„Google Lens“ yra galingas dirbtinio intelekto pagrindu ir kompiuterinu matymu veikiantis vaizdų atpažinimo įrankis, suteikiantis galimybę naudotojams labai greitai gauti informaciją apie matomus obj…
Skaityti daugiau
SEO patarimai – kaip efektyviai optimizuoti verslą internete
2024 metų pabaiga atnešė naujų pokyčių skaitmeninės rinkodaros srityje. Verslams, siekiantiems išlikti konkurencingais, efektyviai pasiekti bei sudominti auditoriją – svarbu žinoti aktualiausias tend…
Skaityti daugiau
Dirbtinio intelekto SEO įrankiai: kaip išnaudoti visas galimybes
SEO (angl. Search Engine Optimization) yra vienas esminių procesų verslo sėkmei internete. Tobulėjant technologijoms ir didėjant jų gausai, atsiranda naujų sprendimų, leidžiančių tiksliau ir greičiau…
Skaityti daugiau
Kaip SEO gali padidinti pardavimus?
Didėjant informacijos paieškoms socialiniuose tinkluose, tokiuose kaip, „TikTok“, „Instagram“ ir pasitelkus AI dirbtinio intelekto įrankius („ChatGPT“), gali kilti klausimas – ar SEO tebėra akt…
Skaityti daugiau
Didesnis dėmesys kokybiškam turiniui
Google dėmesys kokybiškam turiniui Rugsėjo mėnesį pagrindinis Google naujinys gerokai pakoregavo paieškos reitingus. Didelis dėmesys buvo skiriamas svetainėms, kurių prioritetas – kokybiškas turinys…
Skaityti daugiau
Z karta informacijos vis dar ieško „Google“
Nepaisant to, kad Z karta, rodos, gyvena tik socialiniuose tinkluose, „Google“ vis dar yra populiariausia paieškos sistema tarp jaunosios kartos atstovų, rodo tyrimai. „Axios“ paskelbti duomenys atsk…
Skaityti daugiau
Kodėl jūsų puslapis neindeksuojamas „Google“?
Atrodo, kad padarėte viską, kad jūsų puslapis būtų kuo aukštesnėse pozicijose „Google“ paieškos sistemoje, tačiau rezultatų nėra? Priežasčių, kodėl taip nutiko, gali būti daug, tačiau visuomet yra sp…
Skaityti daugiau
Vietinis SEO: kaip jį išnaudoti?
Vietinis SEO padeda į jūsų svetainę pritraukti galimus klientus konkrečioje vietovėje. „Google“ duomenimis, vartotojai vis aktyviau naudojasi paieškos sistema, siekdami rasti prekes ar paslaugas jų b…
Skaityti daugiau
Ar „Google“ kovos prieš AI sugeneruotą turinį?
Pasigirsta įvairių interpretacijų, kaip „Google“ vertina AI generuotą turinį paieškos sistemoms. Vieni tvirtina, kad „Google“ labiau vertina AI sugeneruotą turinį, kiti mano priešingai – „Google“ ruo…
Skaityti daugiau
Skaitmeninės rinkodaros apžvalga: ko tikimasi iš 2024-ųjų?
Kokios naujausios skaitmeninės rinkodaros tendencijos pagal „DataReportal“ duomenis? Koks vaidmuo tenka socialiniams tinklams ir SEO?
Skaityti daugiau
Prekių puslapių optimizavimas: ką reikia žinoti?
Turite internetinę parduotuvę? Ką galite padaryti, kad sulauktumėte didesnio vartotojų srauto ir padidintumėte pardavimus? Atsakymas: produktų puslapių optimizavimas.
Skaityti daugiau
Kodėl gero SEO kartais neužtenka efektyviems pardavimams?
SEO neveiks, jei ir kitos dėlionės dalys nebus savo vietoje. Pasitikrinkite, ar viską darote, kad sulauktumėte geriausių rezultatų.
Skaityti daugiau
5 SEO tendencijos, kurios nusipelno jūsų dėmesio 2024-aisiais
Pasidomėkite, kokios SEO tendencijos prognozuojamos kitiems, 2024-iesiems metams.
Skaityti daugiau
3 svarbiausi „Google“ reitingavimo veiksniai
Daug metų dirbdami su SEO, kartais pagalvojame: „o kad SEO būtų toks paprastas“, tačiau per pastaruosius metus jis tapo dar sudėtingesniu, turinčiu dar daug niuansų, kuriuos turime žinoti.
Skaityti daugiau
5 faktai, kurių galbūt nežinojote apie SEO
Ar žinojote, kad vien „Google“ paieškos sistema kasdien sulaukia apie 8,5 mlrd. paieškų? Turbūt niekas jau neįsivaizduoja, kad galime gyventi be visagalio ir visažinio „Google“.
Skaityti daugiau
Kaip jums gali padėti „tangential content“?
Sparčiai besivystančiame SEO pasaulyje labai svarbu visuomet būti vienu žingsniu priekyje. Visi žinome, kad tradicinis SEO orientuotas į optimizavimą pagal raktinius žodžius, susijusius su jūsų įmonė…
Skaityti daugiau
Verslo sėkmei trukdančios skaitmeninės rinkodaros klaidos
Sėkminga skaitmeninės rinkodaros strategija – tai, kad padeda pasiekti užsibrėžtų tikslų. Tačiau kartais net ir pačias geriausias strategijas gali sužlugdyti klaidos. Į ką svarbu atkreipti dėmesį pla…
Skaityti daugiau
Kaip dirbtinis intelektas (AI) pakeis SEO?
Nuolat besikeičiančiame skaitmeniniame pasaulyje SEO (angl. search engine optimization) atlieka vieną svarbiausių vaidmenų siekiant pritraukti organinį srautą į jūsų svetainę bei užtikrinti aukštas p…
Skaityti daugiau
Apie UGC kalba visi: kodėl ir jūs apie jį turite žinoti?
Apie UGC kalba visi: kodėl ir jūs apie jį turite žinoti? Šiuo metu vartotojų kurtas turinys (angl. user generated content) užima reikšmingą vietą prekės ženklų komunikacijos strategijose. Rinkos tyri…
Skaityti daugiau
Norite pranokti konkurentus? Susipažinkite su SEO „Chrome“ plėtiniais
Būsime atviri, paieškos sistemų optimizavimo (angl. SEO) darbai atima daug laiko ir reikalauja nemažai darbo. Būtų puiku turėti stebuklingą burtų lazdelę, kuria mostelėjus, visos SEO užduotys būtų at…
Skaityti daugiau
Kokius SEO ir skaitmeninės rinkodaros pokyčius žada 2023-ieji?
Sutikite, kad SEO yra viena dinamiškiausių skaitmeninės rinkodaros sričių, „Google“ nuolat atnaujina savo reitingavimo algoritmus, kad paieška būtų patogesnė vartotojams. Tai reiškia, kad ir šiais me…
Skaityti daugiau
SEO optimizavimas ar Google Ads reklama?
Įmonių vadovams ir rinkodaros specialistams, siekiantiems padidinti lankytojų srautą į savo įmonės interneto svetainę dažnai iškylą klausimas kas yra efektyviau – SEO optimizavimas ar Google Ads rekl…
Skaityti daugiau
Kaip pasirinkti SEO agentūrą ar specialistą?
SEO paslaugos yra labai aktualios, todėl šias paslaugas teikiančių agentūrų ar specialistų įmonės ieško nuolatos. Visų jų reikalavimas labai paprastas: „Aš noriu, kad kad mano svetainę rodytų pirmame…
Skaityti daugiau
Kas yra SEM (Search Engine Marketing)?
SEM reiškia „Search Engine Marketing“ (Paieškos sistemų rinkodara). SEM – tai interneto rinkodaros dalis, kurios tikslas yra didinti interneto svetainės lankytojų srautą iš paieškos sistemų (Google)…
Skaityti daugiau
El. paštas švenčia savo 50-tąjį gimtadienį
Prieš 50 metų Ray Tomlinson išsiuntė pirmąjį elektroninį laišką. Praėjus daugiau nei 30 metų, „Google“ inžinierius Paul Buchheit nusprendė pagerinti el. pašto naudojimo patirtį ir pristatė „Gmail“, i…
Skaityti daugiau
1
2
Skaitmeninės rinkodaros naujienos
Skaitmeninės rinkodaros naujienos
SEO naujienos
Google Ads naunienos
Socialinių tinklų naujienos
Google Analytics ir Tag Manager naujienos
Skaitmeninės rinkodaros paslaugos
SEO paslaugos
SEO optimizavimas
SEO faktoriai
SEO raktiniai žodžiai
SEO auditas
Vidinis optimizavimas
Išorinis optimizavimas
SEO priežiūra
Google Ads reklama
Google reklamos tinklas
Reklama paieškoje
Vaizdinė reklama
Reklama YouTube
Reklama Gmail
Remarketingas
Facebook Ads reklama
Socialiniai tinklai
Analitika
Google Analytics administravimas
Google Tag Manager administravimas
Facebook Pixel administravimas
Turinio kūrimas
Dizainas ir maketavimas
Darbų pavyzdžiai
Interneto svetainės