Pakartotinės rinkodaros sąrašų pritaikymas „Google AdWords“ paieškos reklamoje
Remarketingo sąrašai paieškos skelbimams (RLSA) gali būti naudojami „Google AdWords“ reklamoje, išskiriant tikslinę auditoriją, kuri jau lankėsi Jūsų svetainėje (remarketingui), arba vartotojus, kurie atitinka Jūsų lankytojams būdingus bruožus, tačiau svetainėje nesilankė (retargetinimui). Pritaikykite „Google AdWords“ remarketingo sąrašus reklamai paieškoje (Remarketing Lists for Search Ads) ir segmentuokite vartotojus detaliau. Tai puikus būdas pasiekti tikslinę auditoriją efektyvesnėmis priemonėmis: parenkant jiems tinkamesnį, asmeniškesnį žinutės turinį ir optimizuojant reklamos kainas.
Dėmesys potencialiems klientams
„Google AdWords“ suteikia galimybę sudaryti potencialių klientų sąrašus, atsižvelgiant į vartotojų elgseną ir su Jūsų veikla susijusias užklausas. Tokiu būdu pasirinktoms auditorijoms transliuojami individualiai pritaikyti skelbimai, pateikiant vartotojams aktualius pasiūlymus. Minėtoji funkcija taip pat užtikrina efektyvesnį vartotojų, besidominčių Jūsų vykdomos veiklos tipu, pasiekimą. Segmentuojant vartotojus galima išskirti kiekvienai grupei būdingus terminus ir frazes, be to, tai puiki galimybė didinti biudžetą ir transliuoti skelbimus aukštesnėse „Google“ paieškos pozicijose, labiau orientuojantis į potencialių klientų auditorijas.
Pavyzdys. Įsivaizduokite, kad Havajuose įsikūręs viešbutis nori taikyti remarketingą, transliuodamas reklamą „Google“ paieškoje. Tokiu būdu viešbutis planuoja pasiekti didesnę vasaros atostogomis besidominčių potencialių klientų auditoriją. Šiuo atveju „Google AdWords“ paskyroje yra sukaupta aktuali informacija apie minėto viešbučio lankytojų vykdomas užklausas, pavyzdžiui: „skrydžiai į Molokai salą“, „vasarinės šlepetės“, „nardymas vandenyne“ ir kt. Trumpai tariant, taikant remarketingą, „Google“ suteikia galimybę pasiekti tuos vartotojus, kurie planuodami atostogas atlieka su šia tema susijusias užklausas.