Skip to main content
Prekių puslapių optimizavimas: ką reikia žinoti?

Prekių puslapių optimizavimas: ką reikia žinoti?

Skaitmeninės rinkodaros naujienos / SEO naujienos

Kaip optimizuoti prekių puslapius?

Turite internetinę parduotuvę? Ką galite padaryti, kad sulauktumėte didesnio vartotojų srauto ir padidintumėte pardavimus? Atsakymas: produktų puslapių optimizavimas. Parengėme atmintinę, ką būtina žinoti norint pagerinti rodiklius.

Aiškūs puslapių URL

Suprantami jūsų parduotuvės puslapių URL pagerina vartotojų patirtį ir padidina matomumą. Gerai sukurtas URL yra skirtas tiek žmonėms, tiek paieškos sistemoms lengviau suprasti, apie ką yra puslapis. Tiesa, nėra nustatytų griežtų URL struktūros taisyklių, tačiau geriausia yra laikoma paprasta, logiška, gerai įsimenama ir perteikianti prasmę struktūra. Taip pat nepamirškite, kad HTTPS yra saugi HTTP protokolo versija. Bet kuri internetinė svetainė, o ypač tos, kurioms reikalingi prisijungimo duomenys, turėtų naudoti HTTPS.

Tvarkingas ir aiškus svetainės URL pavyzdys:  https://www.vipartneriai.lt/seo-paslaugos/ be jokių papildomų simbolių ar nereikalingų ženklų.

Vaizdų (paveikslėlių) optimizavimas paieškos sistemoms

Vaizdų (paveikslėlių) optimizavimas paieškos sistemoms reikalingas siekiant sulaukti daugiau srauto iš paieškos sistemų. Jeigu tinkamai optimizuosite, tikimybė, kad jūsų svetainė turės aukštesnes pozicijas paieškos sistemose, išauga. Tai reiškia, kad jūsų svetainėje naudojami vaizdai turi turėti individualius pavadinimus ir „alt“ atributus.

  • Pavadinkite nuotraukas raktažodžiais.
  • Optimizuokite „alt“ atributus.
  • Pasirinkite tinkamą vaizdų dydį: venkite pernelyg didelių arba pernelyg mažų nuotraukų – jos blogina vartotojų patirtį.
  • Prekių kategorijose naudojami vaizdai turi būti aukštos kokybės.
  • Pasirinkite tinkamą formatą: dažniausiai naudojami PNG ir JPEG formatai.

Produktų aprašymai

Turi būti aiškūs ir lengvai skaitomi. Per daug informacijos, per daug iššokančių langų, grafinių elementų gali vartotojus klaidinti ir blaškyti. Nepersistenkite su raktiniais žodžiais – nenatūraliai įterpti jie padarys daugiau žalos nei naudos. Įtraukite į aprašymą tik būtinus raktažodžius, atminkite, kad jūsų produktų aprašymai yra skirti ne tik „Google“, bet ir realiems vartotojams. Investuokite į kokybišką turinį –  patikėkite šį darbą profesionalams. Turėdami ilgametę patirtį, pasirūpinsime, kad turinio tekstai būtų kokybiški ir atiliktų visus kriterijus.


Paskelbta: 2024-02-09
Straipsnio turinys parengtas remiantis šiais šaltiniais:

Skaitmeninės rinkodaros paslaugos jūsų verslui

VERSLO IDĖJŲ PARTNERIAI – 18 metų patirtį turinti skaitmeninės rinkodaros agentūra, teikianti visas skaitmeninės rinkodaros paslaugas. Verslui pritaikyti skaitmeninės rinkodaros sprendimai yra mūsų sritis!

Ilgametė patirtis

Jau 18 metų sėkmingai dirbame ir teikiame skaitmeninės rinkodaros paslaugas įvairaus dydžio ir veiklos sričių įmonėms.

Premium Google Partneris

Daugiau nei 13 metų esame sertifikuotas, o nuo 2022 metų Premium Google Partneris.

Kompleksiniai sprendimai

Kompleksinės paslaugos nuo interneto svetainių optimizavimo iki jų reklamos ir komunikacijos administravimo.

Teigiami atsiliepimai

Siekiame ilgalaikių bendradarbiavimo santykių, todėl visuomet laikomės susitarimų ir siekiame maksimalių rezultatų.