Atkreipkite kitose svetainėse naršančio kliento dėmesį
Nepriklausomai nuo to, ar valdote itin didelį internetinį verslą, ar siūlote įsigyti rankų darbo aksesuarus, klausimas išlieka toks pats: kaip išlaikyti potencialaus kliento dėmesį? Šiame straipsnyje papasakosime, kaip greitai ir lengvai atkreipti vartotojo dėmesį, jei jo naršyklės lange atidaryti kelių svetainių skirtukai, – sukurkite dinaminį skirtuko pavadinimą, kuris paskatins klientą sugrįžti tuo metu, kai jis naršys kitose svetainėse. Kadangi paprastai yra naudojami standartiniai skirtukų pavadinimai, šis mažas pokytis išskirs jus iš minios.
Pakeiskite skirtuko pavadinimą
Naršydami atidarome įvairių svetainių skirtukus. Nors vienu ar kitu momentu paliekame vieną svetainę ir pereiname prie kitos, naršymo lange vis dar matome jos skirtuką. Paprastai – puslapio pavadinimą. Vis dėlto, atlikę nedidelius pakeitimus svetainės kode, galime atkreipti kliento dėmesį, siūlydami jiems „sugrįžti ir perskaityti…“, „sugrįžti ir peržiūrėti…“, paskatinti „išsirinkti dovaną sau“ ar „nepamiršti užsiprenumeruoti“ naujienlaiškio. Šis užrašas pasirodys iškart, klientui atidarius kitos svetainės skirtuką. Tiesa, reikėtų pagalvoti, kokią žinutę klientui norite parodyti. Rinkitės trumpą, kelių žodžių sakinį, kuris būtų tiesiogiai susijęs su jūsų vykdoma veikla ir atkreiptų kliento dėmesį. Pavyzdžiui, karpinės ir dugninės žūklės parduotuvė karpininkams.lt savo klientams primena, kad pats metas ruoštis į žvejybą ir nepamiršti įsigyti sėkmingam kibimui reikalingų prekių:
Kaip tai padaryti?
Pakeisti svetainės skirtuko pavadinimą yra gana lengva – jums tereikia įterpti trumpą „JavaScript“ kodą:
Įterpkite jį tiesiai į svetainės kodą arba naudodamiesi „Google Tag Manager“ įrankiu. Viskas!
Atsižvelkite į trūkumus
Nors unikalus svetainės skirtuko pavadinimas iš tiesų padės atkreipti kliento dėmesį, turėtumėte įvertinti kelis svarbius niuansus. Pirmiausia, jei klientas atsidarys du ar daugiau jūsų svetainės skirtukų, jis matys tą pačią žinutę. O tai gali šiek tiek apsunkinti pačią navigaciją, pvz., jei klientas renkasi iš kelių skirtingų prekių. Jei tai keltų rūpesčių, kodą galite bet kada atitinkamai pamodifikuoti, kad jūsų sukurta žinutė būtų rodoma tik antraštiniame ar kitame, jūsų pasirinktame svetainės puslapyje. Taip pat reikėtų vengti pernelyg šabloninių frazių, kadangi tuo atveju, jei klientas nebus atidžiau susipažinęs su jūsų svetaine, tokį langą jis gali uždaryti kaip „spamą“.