Skip to main content
PASLAUGOS
SEO paslaugos
SEO optimizavimas
SEO faktoriai
SEO raktiniai žodžiai
SEO auditas
Vidinis SEO
Išorinis SEO
SEO priežiūra
Google Ads reklama
Google reklamos tinklas
Reklama paieškoje
Vaizdinė reklama
Reklama Gmail
Reklama YouTube
Pakartotinė rinkodara
Facebook Ads reklama
Socialiniai tinklai
Analitika
Google Analytics administravimas
Google Tag Manager administravimas
Facebook Pixel administravimas
Turinio kūrimas
Dizainas ir maketavimas
Darbų pavyzdžiai
Interneto svetainės
NAUJIENOS
KARJERA
KONTAKTAI
KLIENTAMS
Reklamos ataskaitos
SEO ataskaitos
Paslaugos
Skaitmeninės rinkodaros paslaugos
SEO paslaugos
Google Ads reklama
Facebook Ads reklama
Socialiniai tinklai
Analitika
Turinio kūrimas
Dizainas ir maketavimas
Interneto svetainės
Naujienos
Karjera
Kontaktai
Klientams
Reklamos ataskaitos
SEO ataskaitos
NAUJIENOS IR PATARIMAI
Skaitmeninės rinkodaros naujienos, įžvalgos ir naudingi patarimai
Skaityti
Susisiekti
Pradžia
Skaitmeninės rinkodaros naujienos
Page 3
Skaitmeninės rinkodaros naujienos
Kas laukia socialinių tinklų 2020 metais?
Kiekvienų metų pradžioje socialinės medijos ekspertai pasidalina įžvalgomis, ko reikėtų laukti ir tikėtis. Atrinkome 4 svarbiausias tendencijas, kurios formuos trijų Lietuvoje aktualiausių socialinių…
Skaityti daugiau
Skaitmeninės rinkodaros prognozės 2020 metams
Nors negalime numatyti visų šiais metais laukiančių pokyčių, tam tikros prognozės išryškėjo jau 2019-ųjų pabaigoje. Be abejonės, ateitis nebus tokia, kokia buvo, ir tai yra normalu. Atrinkome 9 skait…
Skaityti daugiau
„Google Ads“ imasi pokyčių
2019 m. eigoje „Google“ pranešė, kad spalio mėnesį bus atsisakyta dviejų „Google Ads“ funkcijų, siekiant optimizuoti reklamos skelbimų pateikimą. Deja, pokyčiai ne tik reikalauja laiko, bet ir sukeli…
Skaityti daugiau
Išsamus „Instagram Creator Studio“ vadovas
Prieš kelis mėnesius startavo „Instagram Creator Studio“ įrankis, su kuriuo galėsite lengvai ir patogiai valdyti visus „Instagram“ įrašus, gauti naudingų įžvalgų ir kurti pelningą turinį. Pateikiame…
Skaityti daugiau
Paprastas būdas atkreipti kliento dėmesį ir paskatinti jį sugrįžti į svetainę
Nepriklausomai nuo to, kokio dydžio jūsų verslas, klausimas išlieka toks pats: kaip išlaikyti potencialaus kliento dėmesį? Šiame straipsnyje papasakosime, kaip greitai ir lengvai atkreipti vartotojo…
Skaityti daugiau
Išmokite dirbti su atgalinėmis nuorodomis
Greičiausiai apie „Broken Link Building“ jau esate girdėję. Tačiau, ar žinote, ką iš tiesų tai reiškia – ar tai yra kažkas, ką turėtumėte daryti, ir jei taip, – nuo ko pradėti? Tai gana paprasta! Išm…
Skaityti daugiau
Penki auditorijų tyrimų įrankiai, nereikalaujantys didelio biudžeto
Sėkmingas verslas pradedamas nuo savo auditorijos pažinimo. Jei tik pradėjote dirbti su skaitmenine rinkodara, gali būti, kad dar neturite pakankamai vidinių duomenų, o jūsų biudžetas nėra didelis, t…
Skaityti daugiau
„Instagram“ ekspertų prognozės 2019-iesiems
Ar galvojote apie tai, kaip „Instagram“ atrodys ateityje? Kaip keisis nuotraukų srautas ar socialinės platformos funkcionalumas? Influenceriai (nuomonės formuotojai), socialinių tinklų ekspertai ir g…
Skaityti daugiau
Kaip keitėsi vaizdo įrašų rinkodara 2018-aisiais ir kas bus svarbu šiais metais?
2018-aisiais vaizdo įrašų reklamos tradicijos ėmė keistis – video reklama išsiplėtė ir savo klientą ėmė lydėti kiekviename žingsnyje, sukeldama nemažai klausimų rinkodaristams. Susipažinkite su didži…
Skaityti daugiau
2019 m. socialinių tinklų rinkodaros vadovas
Suprasdami socialinių tinklų algoritmus, tampame pranašesni skaitmeninėje erdvėje. Ir nors jie gali atrodyti sudėtingi ir paslaptingi, yra ir tam tikrų dalykų, kuriuos galime gana lengvai suprasti ir…
Skaityti daugiau
2019 metų „Instagram“ rinkodaros tendencijos
Ar artėjant 2019-tiesiems galvojote apie tai, kaip keisis „Instagram“ rinkodara? Stebint „Instagram“ naudotojų patirtį, augantį populiarumą naujiems filtrams ar vaizdo įrašų formatams, galime kalbėti…
Skaityti daugiau
Naujos „YouTube“ vaizdo įrašų skelbimų galimybės
Jei norite pasiekti tikslinę auditoriją ir būti arčiau kliento, „YouTube“ reklama turi atsidurti jūsų prioritetų sąraše. Visai neseniai „Google“ pristatė „TrueView for Action“ ir „TrueView for Reach“…
Skaityti daugiau
Keičiasi „Google“ reklamos produktų vardai – kas, kaip ir kodėl?
2018 m. birželio pabaigoje „Google“ paskelbė, kad nebeliks jos valdomų prekės ženklų „AdWords“ ir „DoubleClick“. Interneto milžinė teigia, kad šie pokyčiai – tai pastangos supaprastinti savo pasiūlym…
Skaityti daugiau
4 turinio rinkodaros pamokos, arba kaip SEO keičia turinį
Turinys yra jūsų verslo veidas, SEO – darbo jėga, t. y., SEO atidaro duris potencialiai jūsų auditorijai ir maloniai kviečia užeiti. Turinys ir SEO sudaro turinio rinkodaros pagrindą (tinkamu metu pa…
Skaityti daugiau
Būtinai išsaugokite savo „Google Analytics“ duomenis iki gegužės 25 dienos!
Jei naudojatės „Google Analytics“ paskyra ir nepakeitėte duomenų saugojimo laikotarpio, jūsų duomenys bus negrįžtamai paveikti! Primename, kad iki gegužės 25 dienos nepakeitus duomenų saugojimo laiko…
Skaityti daugiau
Slapukų naudojimo taisyklės – ką privalu žinoti?
Nors apie slapukų naudojimą ir privatumo politiką kalbama ne vienerius metus, praktika rodo, kad nemaža dalis svetainių valdytojų į reikalavimą pranešti apie slapukų naudojimą žiūri pernelyg atmestin…
Skaityti daugiau
8 patarimai, kaip optimizuoti nukreipimo puslapius ir didinti potencialių klientų gretas
Dirbate su „AdWords“ reklama tam, kad sulauktumėte didesnio lankytojų srauto. Puiku! Kitas žingsnis – paversti šį srautą potencialiais klientais. Kaip turėtumėte tai padaryti? Optimizuoti nukreipimo…
Skaityti daugiau
„YouTube“ ar televizija – kuri reklama efektyvesnė?
Ar šiuolaikinis verslas gali pasitikėti vienu reklamos kanalu, ypač išmaniųjų įrenginių eroje? Pagalvokite: kaip dažnai žiūrėdami televizorių, priešais save turite kitą įrenginį – mobilųjį telefoną a…
Skaityti daugiau
3 patarimai iš praktikos: kaip vystyti sėkmingą prekės ženklą?
Ar prekės ženklas nėra paprasčiausias logotipas, simbolių ar žodžių kratinys, skirtas identifikuoti vieną prekę nuo kitų? Jei taip galvojate, apie sėkmę galite pamiršti. Kalbant paprastai, prekės žen…
Skaityti daugiau
Keičiasi „Facebook“ naujienų srautas – su kokiais pokyčiais susidurs verslas?
2018 m. pradžioje „Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas paskelbė, kad socialinis tinklas „Facebook“ iš esmės keičia naujienų srauto algoritmą, siekdamas užtikrinti kokybiškesnę vartotojo patirtį. Š…
Skaityti daugiau
Svarbi naujiena Jūsų svetainei – „Google“ išplėtė meta aprašymo galimybes
Visai neseniai „Google“ išplėtė meta aprašymo (meta-description) galimybes organinėje paieškoje. Tai puiki naujiena verslui, norinčiam didinti potencialių klientų gretas ir paspaudimų rodiklį (ang. C…
Skaityti daugiau
Kaip 2018-aisiais keisis Jūsų turinio rinkodaros strategijos?
2017-ieji artėja link pabaigos – ar jau spėjote apsvarstyti 2018 metų verslo kryptis, apsibrėžėte naujus planus ir numatėte turinio rinkodaros strategijas? Neleiskite laiko vėjais – kad būtumėte vi…
Skaityti daugiau
Kuo „AdWords“ struktūrinių fragmentų plėtiniai naudingi jūsų verslui?
Visiškai nesvarbu, ar dirbate su apgyvendinimo paslaugomis ir norite pabrėžti savo viešbučio patogumą, ar parduodate drabužius ir norite pateikti populiariausių prekių ženklų sąrašą, svarbiausia – sa…
Skaityti daugiau
7 patarimai, kaip pritaikyti „Instagram“ verslui
Norite įsitvirtinti verslo rinkoje, siekiate didinti prekės ženklo žinomumą ir pardavimo apimtis? Tuomet „Instagram“ yra tai, ko jums reikia!Neužtenka susikurti „Instagram“ verslo paskyros ir tik…
Skaityti daugiau
Automatizuokite ir suasmeninkite skelbimus su „Smart Display Campaigns“
„Google AdWords“ nuolatos ieško sprendimų, kurie plėstų klientų bazę ir didintų konversijų skaičių. Neseniai „Google“ pristatė pilnai automatizuotas vaizdinės reklamos tinklo kampanijas („Smart Displ…
Skaityti daugiau
Ar žinote, kiek dienų praeina nuo reklamos paspaudimo iki konversijos įvykdymo?
Reklamuojatės „Google“ tinkle? Jei taip, greičiausiai ne kartą galvojote, kiek laiko praeina nuo reklamos paspaudimo iki konversijos įvykdymo. Atsakydama į Jūsų klausimą, spalio 11 dieną „Google AdWo…
Skaityti daugiau
SEO nauda prekės ženklo įvaizdžiui ir pozicionavimui
Įmonės įvaizdžio kūrimo procese svarbų vaidmenį atlieka SEO, stiprinantis ir padedantis palaikyti ryšį su potencialiais klientais, verslo partneriais ir investuotojais. Tinkamai įgyvendinti SEO spren…
Skaityti daugiau
„Google Chrome“ įspėja apie nesaugų turinį svetainėse
Jei naudojatės HTTP protokolu ir Jūsų svetainėje lankytojai turi galimybę pateikti savo tekstinį turinį prisijungimo, paieškos ar kituose laukeliuose, „Google Chrome“ naršyklė vartotojus perspės apie…
Skaityti daugiau
Nauja „Facebook“ įrašų vertinimo sistema
„Facebook“ algoritmas naujoms reakcijoms (Love, Haha, Wow, Sad, Angry) skyrė didesnę reikšmę už senąją „Like“ emociją. Tai reiškia, kad „Facebook“ įrašai, turintys didesnį naujų reakcijų paspaudimų k…
Skaityti daugiau
Pagrindiniai „Google“ vertinimo kriterijai, lemiantys svetainės pozicijas paieškoje
Jei orientuojatės į aukštas svetainės pozicijas „Google“ paieškoje, vien raktinių žodžių naudojimo publikuojamame turinyje nepakaks. Šiuo atveju turite žinoti, kad nuolatos atsinaujinantys „Google“ a…
Skaityti daugiau
1
2
3
4
Skaitmeninės rinkodaros naujienos
Skaitmeninės rinkodaros naujienos
SEO naujienos
Google Ads naunienos
Socialinių tinklų naujienos
Google Analytics ir Tag Manager naujienos
Skaitmeninės rinkodaros paslaugos
SEO paslaugos
SEO optimizavimas
SEO faktoriai
SEO raktiniai žodžiai
SEO auditas
Vidinis optimizavimas
Išorinis optimizavimas
SEO priežiūra
Google Ads reklama
Google reklamos tinklas
Reklama paieškoje
Vaizdinė reklama
Reklama YouTube
Reklama Gmail
Remarketingas
Facebook Ads reklama
Socialiniai tinklai
Analitika
Google Analytics administravimas
Google Tag Manager administravimas
Facebook Pixel administravimas
Turinio kūrimas
Dizainas ir maketavimas
Darbų pavyzdžiai
Interneto svetainės