Skip to main content
PASLAUGOS
SEO paslaugos
SEO optimizavimas
SEO faktoriai
SEO raktiniai žodžiai
SEO auditas
Vidinis SEO
Išorinis SEO
SEO priežiūra
Google Ads reklama
Google reklamos tinklas
Reklama paieškoje
Vaizdinė reklama
Reklama Gmail
Reklama YouTube
Pakartotinė rinkodara
Facebook Ads reklama
Socialiniai tinklai
Analitika
Google Analytics administravimas
Google Tag Manager administravimas
Facebook Pixel administravimas
Turinio kūrimas
Dizainas ir maketavimas
Darbų pavyzdžiai
Interneto svetainės
NAUJIENOS
KARJERA
KONTAKTAI
KLIENTAMS
Reklamos ataskaitos
SEO ataskaitos
Paslaugos
Skaitmeninės rinkodaros paslaugos
SEO paslaugos
Google Ads reklama
Facebook Ads reklama
Socialiniai tinklai
Analitika
Turinio kūrimas
Dizainas ir maketavimas
Interneto svetainės
Naujienos
Karjera
Kontaktai
Klientams
Reklamos ataskaitos
SEO ataskaitos
NAUJIENOS IR PATARIMAI
Skaitmeninės rinkodaros naujienos, įžvalgos ir naudingi patarimai
Skaityti
Susisiekti
Pradžia
Skaitmeninės rinkodaros naujienos
Page 3
Skaitmeninės rinkodaros naujienos
2019 m. socialinių tinklų rinkodaros vadovas
Suprasdami socialinių tinklų algoritmus, tampame pranašesni skaitmeninėje erdvėje. Ir nors jie gali atrodyti sudėtingi ir paslaptingi, yra ir tam tikrų dalykų, kuriuos galime gana lengvai suprasti …
Skaityti daugiau
2019 metų „Instagram“ rinkodaros tendencijos
Ar artėjant 2019-tiesiems galvojote apie tai, kaip keisis „Instagram“ rinkodara? Stebint „Instagram“ naudotojų patirtį, augantį populiarumą naujiems filtrams ar vaizdo įrašų formatams, galime kalbė…
Skaityti daugiau
Naujos „YouTube“ vaizdo įrašų skelbimų galimybės
Jei norite pasiekti tikslinę auditoriją ir būti arčiau kliento, „YouTube“ reklama turi atsidurti jūsų prioritetų sąraše. Visai neseniai „Google“ pristatė „TrueView for Action“ ir „TrueView for Reac…
Skaityti daugiau
Keičiasi „Google“ reklamos produktų vardai – kas, kaip ir kodėl?
2018 m. birželio pabaigoje „Google“ paskelbė, kad nebeliks jos valdomų prekės ženklų „AdWords“ ir „DoubleClick“. Interneto milžinė teigia, kad šie pokyčiai – tai pastangos supaprastinti savo pasiūl…
Skaityti daugiau
4 turinio rinkodaros pamokos, arba kaip SEO keičia turinį
Turinys yra jūsų verslo veidas, SEO – darbo jėga, t. y., SEO atidaro duris potencialiai jūsų auditorijai ir maloniai kviečia užeiti. Turinys ir SEO sudaro turinio rinkodaros pagrindą (tinkamu metu …
Skaityti daugiau
Būtinai išsaugokite savo „Google Analytics“ duomenis iki gegužės 25 dienos!
Jei naudojatės „Google Analytics“ paskyra ir nepakeitėte duomenų saugojimo laikotarpio, jūsų duomenys bus negrįžtamai paveikti! Primename, kad iki gegužės 25 dienos nepakeitus duomenų saugojimo lai…
Skaityti daugiau
Slapukų naudojimo taisyklės – ką privalu žinoti?
Nors apie slapukų naudojimą ir privatumo politiką kalbama ne vienerius metus, praktika rodo, kad nemaža dalis svetainių valdytojų į reikalavimą pranešti apie slapukų naudojimą žiūri pernelyg atmest…
Skaityti daugiau
8 patarimai, kaip optimizuoti nukreipimo puslapius ir didinti potencialių klientų gretas
Dirbate su „AdWords“ reklama tam, kad sulauktumėte didesnio lankytojų srauto. Puiku! Kitas žingsnis – paversti šį srautą potencialiais klientais. Kaip turėtumėte tai padaryti? Optimizuoti nukreipim…
Skaityti daugiau
„YouTube“ ar televizija – kuri reklama efektyvesnė?
Ar šiuolaikinis verslas gali pasitikėti vienu reklamos kanalu, ypač išmaniųjų įrenginių eroje? Pagalvokite: kaip dažnai žiūrėdami televizorių, priešais save turite kitą įrenginį – mobilųjį telefoną…
Skaityti daugiau
3 patarimai iš praktikos: kaip vystyti sėkmingą prekės ženklą?
Ar prekės ženklas nėra paprasčiausias logotipas, simbolių ar žodžių kratinys, skirtas identifikuoti vieną prekę nuo kitų? Jei taip galvojate, apie sėkmę galite pamiršti. Kalbant paprastai, prekės ž…
Skaityti daugiau
Keičiasi „Facebook“ naujienų srautas – su kokiais pokyčiais susidurs verslas?
2018 m. pradžioje „Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas paskelbė, kad socialinis tinklas „Facebook“ iš esmės keičia naujienų srauto algoritmą, siekdamas užtikrinti kokybiškesnę vartotojo patirtį….
Skaityti daugiau
Svarbi naujiena Jūsų svetainei – „Google“ išplėtė meta aprašymo galimybes
Visai neseniai „Google“ išplėtė meta aprašymo (meta-description) galimybes organinėje paieškoje. Tai puiki naujiena verslui, norinčiam didinti potencialių klientų gretas ir paspaudimų rodiklį (ang….
Skaityti daugiau
Kaip 2018-aisiais keisis Jūsų turinio rinkodaros strategijos?
2017-ieji artėja link pabaigos – ar jau spėjote apsvarstyti 2018 metų verslo kryptis, apsibrėžėte naujus planus ir numatėte turinio rinkodaros strategijas? Neleiskite laiko vėjais – kad būtumėte …
Skaityti daugiau
Kuo „AdWords“ struktūrinių fragmentų plėtiniai naudingi jūsų verslui?
Visiškai nesvarbu, ar dirbate su apgyvendinimo paslaugomis ir norite pabrėžti savo viešbučio patogumą, ar parduodate drabužius ir norite pateikti populiariausių prekių ženklų sąrašą, svarbiausia – …
Skaityti daugiau
7 patarimai, kaip pritaikyti „Instagram“ verslui
Norite įsitvirtinti verslo rinkoje, siekiate didinti prekės ženklo žinomumą ir pardavimo apimtis? Tuomet „Instagram“ yra tai, ko jums reikia!Neužtenka susikurti „Instagram“ verslo paskyros ir t…
Skaityti daugiau
Automatizuokite ir suasmeninkite skelbimus su „Smart Display Campaigns“
„Google AdWords“ nuolatos ieško sprendimų, kurie plėstų klientų bazę ir didintų konversijų skaičių. Neseniai „Google“ pristatė pilnai automatizuotas vaizdinės reklamos tinklo kampanijas („Smart Dis…
Skaityti daugiau
Ar žinote, kiek dienų praeina nuo reklamos paspaudimo iki konversijos įvykdymo?
Reklamuojatės „Google“ tinkle? Jei taip, greičiausiai ne kartą galvojote, kiek laiko praeina nuo reklamos paspaudimo iki konversijos įvykdymo. Atsakydama į Jūsų klausimą, spalio 11 dieną „Google Ad…
Skaityti daugiau
SEO nauda prekės ženklo įvaizdžiui ir pozicionavimui
Įmonės įvaizdžio kūrimo procese svarbų vaidmenį atlieka SEO, stiprinantis ir padedantis palaikyti ryšį su potencialiais klientais, verslo partneriais ir investuotojais. Tinkamai įgyvendinti SEO spr…
Skaityti daugiau
„Google Chrome“ įspėja apie nesaugų turinį svetainėse
Jei naudojatės HTTP protokolu ir Jūsų svetainėje lankytojai turi galimybę pateikti savo tekstinį turinį prisijungimo, paieškos ar kituose laukeliuose, „Google Chrome“ naršyklė vartotojus perspės ap…
Skaityti daugiau
Nauja „Facebook“ įrašų vertinimo sistema
„Facebook“ algoritmas naujoms reakcijoms (Love, Haha, Wow, Sad, Angry) skyrė didesnę reikšmę už senąją „Like“ emociją. Tai reiškia, kad „Facebook“ įrašai, turintys didesnį naujų reakcijų paspaudimų…
Skaityti daugiau
Pagrindiniai „Google“ vertinimo kriterijai, lemiantys svetainės pozicijas paieškoje
Jei orientuojatės į aukštas svetainės pozicijas „Google“ paieškoje, vien raktinių žodžių naudojimo publikuojamame turinyje nepakaks. Šiuo atveju turite žinoti, kad nuolatos atsinaujinantys „Google“…
Skaityti daugiau
7 patarimai, kaip apsisaugoti nuo negatyvaus SEO
Jei svetainė buvo paveikta negatyvaus SEO, jos pozicijos „Google“ paieškos rezultatuose krenta žemyn. Paprastai negatyvų SEO gali sukelti tikslinga konkurentų ataka, kurios metu Jūsų svetainėje esa…
Skaityti daugiau
Platesnės „Google AdWords“ reklamos ir analizės galimybės
Mašininis mokymasis (Machine learning) leidžia analizuoti daugelį signalų realiu laiku bei vartotojams pritaikyti ir pateikti dar labiau aktualius ir efektyvius reklamos skelbimus tinkamu metu. Ši …
Skaityti daugiau
Kaip vaizdinio turinio pateikimas svetainėje keičia puslapio užsikrovimo greitį?
Per kelerius pastaruosius metus internetinio tinklalapio užsikrovimo greitis tapo vienu svarbiausiu kriterijumi, orientuotu į aukštesnes svetainės pozicijas „Google“ paieškos rezultatuose ir gerina…
Skaityti daugiau
Remarketingas ir retargetingas „Google“ paieškoje
Remarketingo sąrašai paieškos skelbimams (RLSA) gali būti naudojami „Google AdWords“ reklamoje, išskiriant tikslinę auditoriją, kuri jau lankėsi Jūsų svetainėje (remarketingui), arba vartotojus, ku…
Skaityti daugiau
Naujos kokybės balo vertinimo galimybės „Google AdWords“ reklamoje
Pagrindinis „Google AdWords“ reklamos tikslas – pateikti kuo aktualesnį ir konkretesnį užklausos turinį vartotojui. „Google AdWords“ platformoje galima analizuoti „Google AdWords“ raktažodžių ir sk…
Skaityti daugiau
Kodėl verta pereiti iš HTTP į HTTPS protokolą?
Norint įgalinti HTTPS protokolą, reikalingas SSL sertifikatas – jis įdiegtas visose svetainėse, kurių adresas prasideda https:// forma. Sertifikatų naudojimas užtikrina, kad visa asmeninė informaci…
Skaityti daugiau
Ar žinote, kokias pozicijas Jūsų svetainė užima „Google“ paieškoje?
Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) – tai svetainės pozicijų iškėlimas „Google“ paieškoje. Vertindami šio proceso rezultatyvumą, į paieškos laukelį vedame atitinkamą raktinę frazę ir stebime, ko…
Skaityti daugiau
„Google AdWords“ plėtiniai – galimybė padidinti skelbimų efektyvumą
„AdWords“ plėtiniai „Google“ paieškos rezultatuose esančiuose mokamuose skelbimuose leidžia pateikti daugiau informacijos apie Jūsų įmonę ir teikiamas paslaugas. Plėtiniai suteikia daugiau reikšmin…
Skaityti daugiau
Kaip pasirinkti tinkamus raktinius žodžius?
Raktinių žodžių paieška, jų pritaikymas ir analizė iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, kaip sudėtingas, daug laiko ir žinių reikalaujantis darbas. Ar visuomet taip ir yra? Galime užtikrinti – vadov…
Skaityti daugiau
1
2
3
4
Skaitmeninės rinkodaros naujienos
Skaitmeninės rinkodaros naujienos
SEO naujienos
Google Ads naunienos
Socialinių tinklų naujienos
Google Analytics ir Tag Manager naujienos
Skaitmeninės rinkodaros paslaugos
SEO paslaugos
SEO optimizavimas
SEO faktoriai
SEO raktiniai žodžiai
SEO auditas
Vidinis optimizavimas
Išorinis optimizavimas
SEO priežiūra
Google Ads reklama
Google reklamos tinklas
Reklama paieškoje
Vaizdinė reklama
Reklama YouTube
Reklama Gmail
Remarketingas
Facebook Ads reklama
Socialiniai tinklai
Analitika
Google Analytics administravimas
Google Tag Manager administravimas
Facebook Pixel administravimas
Turinio kūrimas
Dizainas ir maketavimas
Darbų pavyzdžiai
Interneto svetainės