„Google AdWords“ reklamos kokybės balo reikšmė
Pagrindinis „Google AdWords“ reklamos tikslas – pateikti kuo aktualesnį ir konkretesnį užklausos turinį vartotojui. „Google AdWords“ platformoje galima analizuoti „Google AdWords“ raktažodžių ir skelbimų efektyvumą, taip pat vertinti ar juose esančių nukreipiamųjų nuorodų puslapiai atitinka vartotojų užklausas bei poreikius. Visa tai lemia raktažodžių kainą bei skelbimų pozicijas „Google“ paieškoje. Pristatome Jums keletą naujų „Google AdWords“ reklamos funkcijų, kurios padės detaliau analizuoti turimus duomenis bei geriau suprasti, kokią įtaką atskiri reklamos elementai daro kokybės balui ir reklamos našumui.
Nauji kokybės balo kriterijų vertinimo būdai
Siekiant taupyti laiką ir suteikti naujų galimybių detalesnėms analizėms bei efektyvesniems sprendimams, „Google“ įgalina šių informacinių duomenų priskyrimą raktiniams žodžiams, nurodant jų įtaką kokybės balui:
• Numatomas parodymų ir paspaudimų rodiklis „Exp. CTR“
• Skelbimo atitikimas „AdRelevance“
• Nukreipiamojo puslapio funkcionalumas „LandingPageExper.“
Raktažodžių kokybės vertinimas laiko atžvilgiu
Vertinant kampanijos efektyvumą, svarbu suprasti vykdomų pakeitimų įtaką kokybės balui. Nuo šiol „Google AdWords“ paskyroje galima matyti, kaip bėgant laikui keitėsi kokybės balas ir jo komponentai, priklausomai nuo kiekvieno raktinio žodžio (duomenys pateikiami nuo 2016-01-22):
• Kokybės balas (istorija) „Qual. Score (hist.)“
• Nukreipiamojo puslapio funkcionalumas (istorija) „LandingPageExper. (hist.)“
• Skelbimo aktualumas (istorija) „AdRelevance (hist.)“
• Parodymų ir paspaudimų rodiklis (istorija) „Exp. CTR (hist.)“