Naujos „Facebook“ reakcijos tapo svarbesnės už „Like“
„Facebook“ algoritmas naujoms reakcijoms (Love, Haha, Wow, Sad, Angry) skyrė didesnę reikšmę už senąją „Like“ emociją. Tai reiškia, kad „Facebook“ įrašai, turintys didesnį naujų reakcijų paspaudimų kiekį, naujienų sraute yra vertinami palankiau, sulaukia didesnio matomumo ir yra aukščiau reitinguojami. Tačiau, šis vertinimo būdas negalioja mokamai „Facebook“ reklamai, t. y. visos reakcijos, įskaitant ir „Like“, sukauptos ant mokamų „Facebook“ reklamos įrašų, turi vienodą reikšmę, nustatant reklamos skelbimo kainą ir padėtį aukcione.
Kaip pasikeitė „Facebook“ vartotojų elgesys, vertinant naujienų sraute esančius skelbimus?
Naujos „Facebook“ reakcijos gyvuoja ilgiau nei metus ir šio socialinio tinklo vartotojų buvo panaudotos daugiau nei 300 milijardų kartų. Populiariausia ir dažniausiai pasirenkama reakcija yra „Love“ – ji buvo panaudota tiek, kiek pusė visų naujų reakcijų, įskaitant ir ją pačią. Išanalizavusi praėjusių metų duomenis, „Facebook“ komanda pastebėjo, kad naujomis reakcijomis vertinami „Facebook“ įrašai parodo didesnį vartotojų susidomėjimą jais ir norą ateityje matyti daugiau panašaus tipo turino, kuomet senoji „Like“ emocija išreiškia mažesnį vartotojų susidomėjimą. „Facebook“ komandos manymu šią situaciją lemia tai, kad pasirinkti įprastą „Like“ funkciją yra kur kas paprastesnis ir mažiau pastangų reikalaujantis būdas, lyginant jį su naujų reakcijų paspaudimo pasirinkimu, kuriam reikia skirti daugiau laiko ir dėmesio (vartotojas turi nuspręsti, kurią reakciją pasirinkti bei atlikti daugiau veiksmų norint paspausti ant jos). Remdamasis naujausiais duomenimis ir siekdamas pateikti kuo aktualesnį turinį, „Facebook“ tinklas naujoms emocijoms suteikė didesnę galią – visos penkios naujos reakcijos natūraliame sraute turi didesnę reikšmę nei senasis „Like“ įvertinimas.