Skip to main content
Kodėl svetainės turinio kokybė yra svarbiau už kiekybę?

Kodėl svetainės turinio kokybė yra svarbiau už kiekybę?

Skaitmeninės rinkodaros naujienos / SEO naujienos

„Google“ geriau vertina kokybišką svetainių turinį

Praktika rodo, kad kalbėdami apie turinio svarbą pamirštame įvertinti jo kokybę. Svarbiausias „Google“ tikslas – atsižvelgiant į vartotojų poreikius ir užklausas, pateikti aktualiausią turinį patogiausiu būdu. „Google“ paieškos algoritmų robotai nuskaito puslapių turinį, identifikuoja pateiktą informaciją ir konkretų pateikimo būdą. Vartotojams aktualus ir „Google“ suprantamas turinys rodomas aukštesnėse paieškos rezultatų pozicijose.

Daugiau ne visada yra geriau

Turinio kokybė yra vienas svarbiausių faktorių, lemiančių Jūsų svetainės pozicijas paieškoje – jei dažnai skelbsite didžiulį kiekį informacijos, tai dar nereiškia, kad būsite pranašesni ir reitinguojami aukščiau už savo konkurentus, kurie tai darys rečiau, tačiau orientuosis į kokybę. Kad pasiektumėte maksimalių rezultatų, turinio kokybei skirkite pakankamai laiko, lėšų ir pastangų.

Koks turinys yra blogas?

Prastai reitinguojamas turinys yra orientuotas tik „į save“, kuomet tekstuose giriamasi įmonės pasiekimais ir (arba) vykdomos veiklos nauda ir nieko daugiau. „Google“ nevertina turinio, kuris neatsako į klientui rūpimus klausimus, nesuteikia naudingos ir aktualios informacijos, nepadeda siekti vartotojų užsibrėžtų tikslų ir neatitinka užklausų esmės.

Koks turinys yra geras?

Kokybiško turinio kūrimas – sunkus, daug laiko ir praktikos reikalaujantis darbas, kurio negalima talpinti į universalius rėmus ir apibrėžti taisyklėmis – kiekvienas atvejis yra unikalus ir orientuotas į atskiras tikslines auditorijas. Norint sukurti kokybišką, „Google“ ir lankytojų reikalavimus atitinkantį turinį, visų pirmą reikia pažinti tikslinę auditoriją ir laikytis SEO specialistų rekomendacijų:

  • Kurkite glaudų tarpusavio ryšį – padėkite svetainės lankytojams siekti užsibrėžtų tikslų, suteikite naudingos informacijos aktualiomis temomis, atsakykite į juos dominančius klausimus ir pateikite problemų sprendimo būdus.
  • Pasidomėkite, kokios informacijos ieško ir kokiomis temomis domisi Jūsų tikslinė auditorija. Remdamiesi šia informacija, ieškokite aktualiausių turinio idėjų.
  • Apsvarstykite, kokius raktažodžius naudoti – įvertinkite tikslinių vartotojų dažniausiai naudojamus ir Jūsų veiklos sritį atitinkančius raktinius žodžius.
  • Informaciją pateikite vaizdžiai, parinkdami tinkamą dizainą bei stilistiką.
  • Pasirūpinkite svetainės funkcionalumu, greitu užkrovimu, patogiu aktualios informacijos pateikimu ir tinkamu pritaikymu skirtingiems įrenginiams bei naršyklėms.

Paskelbta: 2017-01-23
Straipsnio turinys parengtas remiantis šiais šaltiniais:

Skaitmeninės rinkodaros paslaugos jūsų verslui

VERSLO IDĖJŲ PARTNERIAI – 17 metų patirtį turinti skaitmeninės rinkodaros agentūra, teikianti visas skaitmeninės rinkodaros paslaugas. Verslui pritaikyti skaitmeninės rinkodaros sprendimai yra mūsų sritis!

Ilgametė patirtis

Jau 17 metų sėkmingai dirbame ir teikiame skaitmeninės rinkodaros paslaugas įvairaus dydžio ir veiklos sričių įmonėms.

Premium Google Partneris

Daugiau nei 12 metų esame sertifikuotas, o nuo 2022 metų Premium Google Partneris.

Kompleksiniai sprendimai

Kompleksinės paslaugos nuo interneto svetainių optimizavimo iki jų reklamos ir komunikacijos administravimo.

Teigiami atsiliepimai

Siekiame ilgalaikių bendradarbiavimo santykių, todėl visuomet laikomės susitarimų ir siekiame maksimalių rezultatų.