Didėjant informacijos paieškoms socialiniuose tinkluose, tokiuose kaip, „TikTok“, „Instagram“ ir pasitelkus AI dirbtinio intelekto įrankius („ChatGPT“), gali kilti klausimas – ar SEO tebėra aktualus šiuolaikinei visuomenei? YRA. Stipri SEO strategija yra viena pagrindinių priemonių, galinčių padėti pakelti jūsų internetinio puslapio pozicijas paieškos sistemose, padidinti žinomumą ir pagerinti pardavimus. KODĖL?
Pagalvokite, ar ieškodami įmonės rekvizitų, aprašymo apie jos veiklą, vartotojų atsiliepimų, ar net apsipirkdami internetu, visų pirma pasitelksite „Instagram“ turinį? Dažniausiai, žmonės informacijos ieško „Google“ paieškos sistemoje. Paieška socialiniuose tinkluose gali suteikti papildomų patirčių, tačiau kol kas ji dar neatstoja informacijos gausos, greičio ir turinio pasiekiamumo, kurį mums suteikia paieška „Google“. Taip pat, SEO nėra tik priemonė, padedanti pakelti jūsų internetinio puslapio pozicijas paieškos sistemose, SEO padeda pagerinti vartotojų patirtis, gerinti įmonės įvaizdį bei patikimumą.
Kuo SEO yra naudingas pardavimams ir geram verslo įvaizdžiui
Stipri SEO strategija padeda padidinti svetainės matomumą, pagerina internetinio puslapio pozicijas paieškos sistemose, socialiniuose tinkluose. Tinkamai optimizuotas svetainės SEO turinys gali padėti pagerinti pardavimus, pritraukti daugiau potencialių klientų ir ilgainiui sustiprinti prekės ženklo patikimumą bei žinomumą. Skaitmeninės rinkodaros agentūros „Verslo Idėjų Partneriai“ SEO paslaugos ekspertai dalinasi, kaip SEO gali padėti padidinti pardavimus.
Didesnis organinis srautas
Padidėjęs matomumas. Pagal SEO tinkamai optimizuotas internetinio puslapio, e-parduotuvės turinys padeda padidinti galimybes būti aukštesnėse paieškos pozicijose, todėl padidėja potencialas pritraukti daugiau, jūsų veikla, parduodama produkcija, susidomėjusių pirkėjų.
Tikslinė auditorija. SEO turinyje yra naudojami tiksliniai raktažodžiai, kuriuos paieškos sistemose naudoja potencialūs klientai. Tai reiškia, kad jūsų turinys pritraukia pirkėjus, kurie domisi būtent jūsų siūloma produkcija ar paslaugomis.
Aukštesnis konversijos rodiklis
Vartotojui pritaikytas turinys. SEO optimizuotas turinys yra labiau pritaikytas vartotojų poreikiams ir paieškos tikslams (search intent). Konversija padidėja tuomet, kai turinys atitinka vartotojo paieškos tikslą.
Didesnis pasitikėjimas. Internetinės svetainės, esančios aukštesnėse paieškos sistemos pozicijose, vartotojui asocijuojasi kaip patikimesnės ir saugesnės. Tai gali lemti, kad vartotojas taps potencialiu jūsų pirkėju.
Mažesnės ilgalaikės išlaidos
Nemokamas organinis srautas. Skirtingai nei mokama reklama (PPC), SEO suteikia ilgalaikį organinį srautą be tiesioginių išlaidų už paspaudimus. Nors pradinis svetainės optimizavimas pagal individualią SEO strategiją gali pareikalauti papildomų išlaidų, tačiau ilgainiui tai gali padėti sumažinti jūsų kaštus, skirtus reklamai.
Ilgalaikiai rezultatai. Stipri SEO strategija gali generuoti rezultatus, net jei ir neinvestuojate į pastovią reklamą. Tinkamai optimizuotas internetinis puslapis, gali ilgą laiką išlikti aukštose pozicijose ir pritraukti potencialius pirkėjus.
Didesnis prekės ženklo žinomumas
Kai Jūsų internetinis puslapis, e-parduotuvė yra matoma pirmuosiuose paieškos sistemos rezultatuose, didėja prekės ženklo žinomumas bei įsimenamumas. Esant didesniam matomumui bei patikimumui, vartotojai gali dažniau grįžti ir įsigyti prekes bei paslaugas būtent iš jūsų.
Turinio kūrimas pagal pirkimo ciklą
SEO leidžia sukurti turinį, kuris yra orientuotas į skirtingus pirkimo proceso etapus: nuo informacijos rinkimo iki sprendimo priėmimo. Tai padeda pritraukti potencialius klientus bet kuriame pirkimo ciklo etape. Šiam tikslui pasiekti yra naudojami long-tail raktažodžiai – tai specialūs, vartotojo veiksmus atspindintys raktažodžiai, prognozuojantys, kad vartotojas tų pačių prekių ar paslaugų grįš įsigyti kelis kartus.
Geresnė vartotojų patirtis
Greičiau veikianti ir patogesnė svetainė. SEO optimizavimas atlieka ir techninį svetainės tobulinimą: padeda pagerinti įkėlimo ir naršymo greitį, tobulina pritaikymą mobiliajai versijai, pagerina navigaciją ir t.t. Šios funkcijos padeda pakelti svetainės reitingą paieškoje bei pagerinti vartotojų patirtis.
Greičiau pasiekiama informacija. Tinkamai suformuotas, lengvai skaitomas ir suprantamas turinys padeda potencialiems pirkėjams greičiau rasti jiems aktualią informaciją.
SEO auditas padeda suprasti vartotojų elgseną
Profesionali SEO analitika. Ekspertų žinios, naudojami specialūs įrankiai (pvz., „Google Analytics“, „Search Console“), suteikia galimybes stebėti, kokie raktažodžiai ir puslapiai generuoja daugiausiai srauto, konversijų ir pardavimų. Tai padeda didinti įmonės konkurencinį pranašumą, analizuoti vartotojų veiksmus bei gerinti jų patirtis. Net ir mažos organizacijos, turinčios stiprią SEO strategiją, gali būti pranašesnės prieš dideles įmones ir susikurti potencialių pirkėjų bendruomenę.
Vartotojų elgsenos analizė. SEO duomenys padeda suprasti, kaip vartotojai elgiasi svetainėje, kas jiems patinka, o kas ne. Remdamiesi šia informacija, galite optimizuoti turinį, labiau atitinkantį jų poreikius bei elgseną, naudoti raktažodžius, kurie pritraukia jūsų vartotojus ir skatina juos pirkti.
SEO padeda kurti ilgalaikį prekės ženklo autoritetą
Turinio rinkodara. Vertingas ir gerai optimizuotas turinys ilgainiui padeda kurti prekės ženklo autoritetą bei identitetą. Tai padidina pasitikėjimą ir lojalumą.
Atgalinių nuorodų kūrimas. Kai turinys yra vertingas, kiti šaltiniai gali norėti dalintis juo (pavyzdžiui, įvairūs straipsniai žiniasklaidoje, socialiniuose tinkluose ir pan.) – tai gali padėti didinti prekės ženklo žinomumą, patikimumą.
Individualiai suformuota ir stipri SEO strategija yra vienas iš veiksmingiausių būdų, galintis padėti padidinti ilgalaikius pardavimus. SEO analitika, įrankiai bei SEO priežiūra padeda pagerinti internetinės svetainės, e-parduotuvės matomumą paieškos sistemose, pritraukti tikslinę auditoriją, pagerinti vartotojų patirtis bei įsitraukimą, sumažinti ilgalaikės reklamos išlaidas. Investuodami į kokybišką SEO turinį, ilgainiui galite pagerinti pardavimų rezultatus, didinti prekės ženklo žinomumą bei patikimumą.