Pinterest 2010 metais buvo įkurta kaip kūrybinga vizualinio turinio dalinimosi platforma. Iš pradžių ši platforma buvo skirta dalintis įkvepiančiomis idėjomis, vaizdais, bet ilgainiui tapo itin galinga paieškos ir reklamos priemone. Vartotojai Pinterest pamėgo, nes joje jie gali kurti temines lentas, kuriose renka ir dalinasi aktualiu vizualiniu turiniu, gali pasisemti idėjų iš stilistų, renginių organizatorių, maisto gamybos mylėtojų, visuomenės veikėjų, sportininkų ir pan.
2024 metų rugsėjį Pinterest turėjo daugiau kaip 522 milijonus aktyvių vartotojų – tai yra didžiausias vartotojų skaičiaus augimas per mėnesį platformos istorijoje. Šis skaičius rodo 12% augimą per metus. Pagrindinė platformos populiarumo priežastis buvo jos monetizavimas – internetinės svetainės turinio apmokestinimas bei dirbtinio intelekto įrankių diegimas.
Kaip dirbti su Pinterest SEO įrankiu?
Pinterest yra ne tik socialinis tinklas, bet ir optimizavimo sistema. Tinkamai optimizavus platformos turinį, supratus, kaip veikia algoritmai, reklama šiame tinkle gali būti naudinga jūsų verslui, asmeniniams tikslams bei gali padėti surinkti tikslinę vartotojų auditoriją.
Tinkamai parinkti raktažodžiai
Pinterest platforma veikia kaip paieškos sistema, todėl tikslinių raktažodžių naudojimas yra vienas svarbiausių sėkmės elementų. Panašiai kaip Google SEO, Pinterest remiasi tiksliniu raktažodžių panaudojimu.Tinkamai parinkti ir naudojami raktažodžiai jūsų profilyje, „pins“ aprašymuose, lentose ir nuorodose padeda algoritmui suprasti apie ką yra jūsų turinys ir jus lengviau gali rasti vartotojai.
Lentų ir „pin‘ų“ aprašymai
Kiekvienos lentos bei „pin‘ų“ pavadinimas turi būti aiškus ir glaustas bei turėti tikslius raktažodžius – tai padeda algoritmui susieti turinį su paieškos užklausomis.
Hashtag’ai (#hashtag)
Nors „hashtagai“ Pinterest platformoje nėra tokie veiksmingi, kaip kituose socialiniuose tinkluose, tačiau jie, taip pat, gali padėti padidinti jūsų matomumą.
Vizualios medžiagos kokybė
Pinterest platformos pagrindas yra vizualinis turinys, todėl didelės raiškos, kokybiškos nuotraukos, video medžiaga, grafika turi didelę reikšmę, siekiant pritraukti auditorijos dėmesį.
Įsitikinkite, kad pin’o pavadinime taip pat yra naudojami tiksliniai raktažodžiai, aiškūs pavadinimai bei raktažodžiai, nes tai gali padėti SEO.
Pin‘ų aprašymai
Pin‘ų aprašymai yra labai svarbūs SEO. Aprašymuose naudokite raktinius žodžius, jūsų kalba turėtų būti natūrali ir patraukli vartotojui. Nepamirškite pridėti raginimo veikti/reaguoti (Call-to-Action).
Naudokite „Rich Pins“ funkciją
Rich Pins funkcija automatiškai sinchronizuoja informaciją iš jūsų svetainės į Pinterest. Tai gali būti produktų aprašymai, SEO straipsniai, patarimai ar receptai. Ši funkcija padeda sugeneruoti daugiau konteksto ir padidinti tikimybę, kad vartotojai susidomės būtent jūsų kuriamu turiniu.
Nuoseklumas ir dažnis
Reguliariai skelbiant naują turinį, padidėja jūsų paskyros matomumas, pastovūs sekėjai yra labiau įtraukiami. Pirmenybę algoritmas teikia aktyviems vartotojams, kurie reguliariai dalinasi nauju turiniu.
Atgalinės nuorodos
Norėdami pagerinti savo svetainės peržiūras, būtinai šalia pin‘ų įdėkite ir nuorodas į savo svetainę. Tai gali pagerinti svetainės pozicijas paieškose.
Sekite statistiką ir optimizuokite
Pinterest turinys bei įrankiai suteikia galimybes stebėti, kaip jūsų turinys veikia, koks yra vartotojų įsitraukimas. Naudokite šiuos duomenis norėdami moderuoti savo komunikacijos strategiją, koreguoti turinį, pin‘ų aprašymus, SEO raktažodžius, pavadinimus ar veiksmus pagal vartotojo sąveikas.
Vartotojai nuolatos ieško įkvėpimo, idėjų, naujų produktų, todėl Pinterest SEO yra puikus įrankis pritraukti organinį srautą. Laikantis šių patarimų bei principų, reguliariai stebint rezultatus, galima optimizuoti komunikacijos strategiją ir padidinti prekinio ženklo žinomumą bei vartotojų įsitraukimą.