Nuo 2017 m. vasario mėn. 1 dienos standartiniai „Google AdWords“ tekstiniai paieškos skelbimai keičiami į išplėstinius
„Google“ praneša, kad nuo šių metų vasario 1 d. bus galima kurti ir redaguoti „Google AdWords“ tekstinius skelbimus paieškoje tik naudojant išplėstinių skelbimų formatą. Jau sukurti ir veikiantys standartiniai „AdWords“ tekstiniai skelbimai bus rodomi ir toliau, tačiau naujų skelbimų kūrimas bei ankstesnių redagavimas bus atliekamas tik su išplėstinių skelbimų nuostatomis.
Kodėl išplėstiniai „Google AdWords“ tekstiniai skelbimai yra geresni už standartinius?
Išplėstiniai skelbimai yra informatyvesni, turi papildomų turinio redagavimo galimybių ir visiškai pritaikyti mobiliesiems įrenginiams. Naujo formato išplėstiniai skelbimai taip pat palaiko visus standartinių tekstinių skelbimų plėtinius.
Svarbiausi išplėstinių „Google AdWords“ skelbimų privalumai
Išplėstiniai skelbimai turi ne vieną, o du antraščių laukelius
Vietoje vienos 25 simbolių ilgio antraštės, buvusios standartiniuose skelbimuose, išplėstiniai skelbimai turi dvi iki 30 simbolių ilgio praplėstas antraštes. Antraštės yra rodomos viena šalia kitos ir atskiriamos brūkšneliu. Esant būtinybei, t. y. prisitaikant prie skirtingų vartotojų įrenginių, antraštės gali būti keliamos į dvi eilutes.
Du aprašo laukeliai sujungti į vieną bendrą aprašo lauką
Vietoje dviejų atskirų 35 simbolių ilgio aprašo eilučių, buvusių standartiniuose skelbimuose, išplėstiniai skelbimai turi vieną bendrą ir iki 80 simbolių ilgio praplėstą aprašo lauką. Šis patobulinimas leis Jums lengviau ir išsamiau aprašyti skelbimo pasiūlymą.
Rodomo adreso domenas priklausys nuo galutinio adreso domeno
Kuriant išplėstinius skelbimus, nebereikės įvesti rodomo URL adreso. Rodomo adreso domenas bus automatiškai paimtas iš įvesto galutinio skelbimo adreso. Šalia rodomo domeno išplėstiniuose skelbimuose taip pat galima pridėti du papildomus adreso „kelio” laukelius, kurie yra ribojami iki 15 simbolių.
Naujieji skelbimai yra optimizuoti mobiliesiems
Visi išplėstiniai tekstiniai skelbimai yra optimizuoti mobiliesiems įrenginiams. Kuriant skelbimus, iš karto rodomas jų atvaizdavimas stalinių kompiuterių ir mobiliųjų įrenginių ekranuose.