Skip to main content
„Google“ griežtina mobiliųjų svetainių reitingavimo sąlygas

„Google“ griežtina mobiliųjų svetainių reitingavimo sąlygas

Skaitmeninės rinkodaros naujienos / SEO naujienos

Iššokantys langeliai gali pakenkti Jūsų svetainės pozicijoms mobilioje paieškoje

„Google“ paskelbė, kad, atsižvelgiant į nukreipiamuosiuose puslapiuose esančių iššokančių langelių tipus, nuo 2017-01-10 bus ribojamos paieškos rezultatų pozicijos mobiliuosiuose įrenginiuose. Šiuo ribojimu siekiama užtikrinti lengvai prieinamą ir paprastai pateikiamą turinį, neapkraunant mobiliųjų įrenginių naudotojų nesusijusio turinio žinutėmis ir per dideliu informacijos kiekiu. Todėl tikrai verta peržiūrėti savo internetinės svetainės mobiliąją versiją ir atlikti SEO optimizaciją pagal reikiamus kriterijus.

Kokie iššokantys langeliai neigiamai įtakos pozicijas?

Šis atnaujinimas neigiamai įtakos puslapių, kuriuose pateikiami iššokantys langeliai žemiau išvardintais būdais, pozicijas „Google“ mobiliosios paieškos rezultatuose:

  • Iššokantis langelis iš karto (arba praėjus trumpam laiko tarpui) uždengia pagrindinį naudotojui skirtą turinį.
  • Naudotojas yra nukreipiamas į jam aktualią svetainės skiltį, tačiau svetainės viršuje akcentuojamas kitas turinys.
  • Prieš nukreipiant naudotoją į norimą puslapio skiltį, pasirodo langelis, kurį būtina uždaryti, norint pasiekti pageidaujamą turinį.

Plėtiniai, neigiamai veikiantys Google paieškos rezultatus

„Google“ priimtas ribojimas apima tik tuos svetainės puslapius, į kuriuos mobiliuoju įrenginiu besinaudojantis vartotojas nukreipiamas per „Google“ paieškos skelbimus, t. y. kituose svetainės puslapiuose esantys plėtiniai nebus vertinami.

Kaip teisingai pateikinėti iššokančius langelius?

„Google“ informuoja, kad iššokantys langeliai pateikti žemiau išvardintais būdais neturės neigiamos įtakos rezultatų pozicijoms, jei bus naudojami atsakingai ir jų atvaizdavimas bus pritaikytas mobiliems įrenginiams (responsive):

  • Iššokantis langelis pateikiamas atsižvelgiant į teisinę prievolę, pvz., reikalaujant amžiaus patvirtinimo.
  • Reikalaujant prisijungti, jei naudotojas nori pasiekti viešai nepublikuojamą (pavyzdžiui, mokamą) turinį.
  • Bus lengvai išjungiami ir užims priimtiną kiekį ekrano. Geras iššokančių langelių pavyzdys – „Safari“ ar „Chrome“ naršyklėse mobiliųjų programėlių įdiegimo reklamjuostės.

Plėtiniai, neturintys neigiamos įtakos Google paieškos rezultatams


Paskelbta: 2017-01-18
Straipsnio turinys parengtas remiantis šiais šaltiniais:

Skaitmeninės rinkodaros paslaugos jūsų verslui

VERSLO IDĖJŲ PARTNERIAI – 17 metų patirtį turinti skaitmeninės rinkodaros agentūra, teikianti visas skaitmeninės rinkodaros paslaugas. Verslui pritaikyti skaitmeninės rinkodaros sprendimai yra mūsų sritis!

Ilgametė patirtis

Jau 17 metų sėkmingai dirbame ir teikiame skaitmeninės rinkodaros paslaugas įvairaus dydžio ir veiklos sričių įmonėms.

Premium Google Partneris

Daugiau nei 12 metų esame sertifikuotas, o nuo 2022 metų Premium Google Partneris.

Kompleksiniai sprendimai

Kompleksinės paslaugos nuo interneto svetainių optimizavimo iki jų reklamos ir komunikacijos administravimo.

Teigiami atsiliepimai

Siekiame ilgalaikių bendradarbiavimo santykių, todėl visuomet laikomės susitarimų ir siekiame maksimalių rezultatų.