Google dėmesys kokybiškam turiniui
Rugsėjo mėnesį pagrindinis Google naujinys gerokai pakoregavo paieškos reitingus. Didelis dėmesys buvo skiriamas svetainėms, kurių prioritetas – kokybiškas turinys, tokių internetinių svetainių pozicijos Google paieškoje smarkiai kilo. Svetainės, kurios investavo į E-E-A-T (lt. patirties, kompetencijos, patikimumo ir autoriteto) demonstravimą, pastebi teigiamą poveikį, išaugusias peržiūras ir vartotojų skaičiaus didėjimą. O svetainės, kurių turinys buvo nekokybiškas, prasta vizualinė medžiaga, skurdūs SEO tekstai bei straipsniai – pozicijų kritimą bei vartotojų įsitraukimo mažėjimą.
Norėdami prisitaikyti, SEO specialistai turėtų skirti didesnį dėmesį unikalaus turinio kūrimui, kuris suteikia daugiau naudingos informacijos, atskleidžia verslo autoritetingumą, suteikia didesnę naudą vartotojui, parododo pranašumą ir žinias savo srityse.
Reguliarus turinio atnaujinimas ir auditas, paremtas naujausiomis Google tendencijomis, dabar yra ypatingai svarbus, norintiems išlikti konkurencingais bei atitikti aukštus Google kokybės standartus.
Dirbtinio inteleketo (AI) įtaka SEO bei jo įrankių kontrolė
AI ir toliau daro įtaką SEO strategijoms. Dirbtinio intelekto įrankiai vis labiau įtraukiami į turinio kūrimo bei optimizavimo procesus, pavyzdžiui, vizualinės medžiagos patobulinimai, strategijų konsultacijos, turinio suasmeninimas ir pan. Tačiau AI kuriamas turinys yra vis griežčiau tikrinamas.
Didėjant AI kuriamam turiniui, Google siekdama užtikrinti, kad turinys išliktų aukštos kokybės ir orientuotas į vartotoją, įvedė griežtesnes kontrolės gaires, kurias atlieka būtent žmogus. Google pabrėžia, kad žmogaus atliekama AI priežiūra yra labai svarbi. Ši kontrolė padeda užtikrinti, kad sukurtas turinys atitinka griežtus kokybės standartus, o kūrėjams padeda išvengti nuobaudų. Tai pabrėžia ypatingą žmogaus matymo, mąstymo ir prisilietimo svarbą kuriant turinį, net kai ir AI technologijos paplitimas vis labiau auga.
Google vizualinės paieškos (angl. Google Visual Search) augimas
Rugsėjo mėnesį buvo pastebėta, kad ypatingai sparčiai auga vartotojų skaičius, kurie naudojasi vizualine Google paieška.
Google Visual Search – yra funkcija, kuri suteikia galimybę ieškoti informacijos, naudojant ne tekstą, o vaizdus. Google pateikia informaciją, atsižvelgdama į tai, kas yra matoma vizualinėje medžiagoje.
Ši funkcija dažniausiai yra naudojama su įrankiais, kaip mobilioji programėlė Google Lens, kuri leidžia identifikuoti objektus realiame pasaulyje (pvz., drabužius, pastatus, gyvūnus, augalus, maisto produktus ir pan.) arba suteikia daugiau konkrečios informacijos, istorijos apie nuotraukoje pateiktą objektą.
Vizualinės paieškos nauda:
- Padeda atpažinti objektus, vietas, augalus, gyvūnus ir kitus produktus.
- Padeda rasti panašius vaizdus internete.
- Padeda sužinoti, kur galima įsigyti vaizde esančius produktus.
Ši funkcija ypatingai populiarėja elektroninės prekybos pramonėje. Įmonės, norėdamos gauti maksimalią naudą, turi itin tiksliai optimizuoti Meta duomenis, pasirinkti tinkamus raktažodžius ir naudoti itin aukštos kokybės vizualinę medžiagą.
Išvados
2024 metų rugsėjo mėnesį SEO pramonė ypatingai didelį dėmesį skyrė aukštos kokybės turiniui, vis labiau augančiai AI (Dirbtinio intelekto) įtakai bei jų įrankių kontrolei, Google vizualinės paieškos populiarumui. Atsižvelgdamos į šias tendencijas, konsultuodamosis su SEO paslaugos teikėjų bei specialistais, įmonės gali išlikti konkurencingos, pagerinti vartotojų įsitraukimą bei koreguoti savo marketingo strategijas.