„Google“ pristatė pilnai automatizuotas išmaniosios vaizdinės reklamos tinklo kampanijas
„Google AdWords“ nuolatos ieško sprendimų, kurie plėstų klientų bazę ir didintų konversijų skaičių. Neseniai „Google“ pristatė pilnai automatizuotas vaizdinės reklamos tinklo kampanijas („Smart Display Campaigns“), leidžiančias valdyti sudėtingus vaizdinės reklamos tinklo nustatymus. Atnaujinimas leido sujungti tris optimizavimo technologijas: skelbimų taikymą, jų kainos nustatymą ir pilną sukūrimą.
Kaip tai veikia?
Automatinis kainų siūlymas (Automated Bidding)
Išmaniosiose vaizdinės reklamos tinklo kampanijose naudojamas tikslinis MUĮ (mokestis už įgijimą, angl. cost-per-acquisition; CPA), o dėmesys sutelkiamas į konversijas. Kai našumo duomenys nurodo didžiausią konversijų tikimybę, nustatomi didesni kainos pasiūlymai. Kai generuojami duomenys rodo, kad konversijos yra mažai tikėtinos, atitinkamai siūlomos ir mažesnės kainos.
Automatinis taikymas (Automated Targeting)
Automatinės kampanijos leidžia sujungti abu taikymo metodus, t. y. automatinę pakartotinę rinkodarą, taikomą jūsų svetainės lankytojams, ir automatinį taikymą, padedantį pritraukti klientus ankstesniame pirkimo proceso etape, t. y. konversijos proceso viduryje – naudodama mašininį intelektą ir vertindama naršyklės duomenis, sistema gali rasti raktinius žodžius, apie kuriuos, greičiausiai, nebūtumėte pagalvoję.
Automatinis skelbimų kūrimas (Automated Ad Creation)
Automatinis skelbimų kūrimas yra naudingas tuomet, jei norite paleisti kampaniją, tačiau nežinote, kokį tekstą ar vaizdą naudoti. Šiuo atveju skelbimai yra generuojami automatiškai iš Jūsų pateiktų kūrimo blokų, pvz., aprašų, antraščių, logotipų ar vaizdų. Automatinis skelbimų kūrimas padeda suprasti, kas yra veiksmingiausia, ir atitinkamai koreguoti savo kampaniją.
Kodėl rekomenduojame išbandyti „Smart Display Campaigns“?
- Mažiau rankomis atliekamo darbo ir greitesni rezultatai. Gausite daugiau klientų, atitinkančių jūsų MUĮ pasiūlymą ir nustatytą biudžetą.
- Negaišite laiko kūrybiniams sprendimams. Išmaniosios kampanijos optimizuos jūsų skelbimus, parinkdamos geriausią antraštės, aprašomojo teksto ir vaizdo derinį, o tai leis suprasti, kurių antraščių, aprašų, vaizdų ir logotipų našumas yra geriausias.
- Galėsite lengviau ir greičiau rasti savo klientus, kurie, tikėtina, domisi Jūsų produktais ar paslaugomis, ir gauti dar daugiau konversijų.
- Jums nebereikės naudoti neautomatinio kainos pasiūlymo strategijų, neautomatinio taikymo (įskaitant paskirties vietos išskyrimą), neautomatinio visų skelbimų kūrimo, taip pat – tik staliniams kompiuteriams arba tik mobiliesiems įrenginiams skirtų kampanijų.
Kaip dirbti su išmaniosiomis vaizdinės reklamos tinklo kampanijomis?
Prieš pradėdami naudoti „Smart Display Campaigns“ turite įgalinti konversijų stebėjimo įrankį savo „AdWords“ paskyroje. Įsitikinkite, kad atitinkate konversijomis pagrįsto tinkamumo reikalavimus. Kad galėtumėte nustatyti išmaniąją vaizdinės reklamos tinklo kampaniją, per pastarąsias 30 dienų turite sulaukti bent 50 konversijų vaizdinės reklamos tinkle (arba mažiausiai 100 konversijų paieškos tinkle). Jūsų dienos biudžetas turi būti bent 10–20 kartų didesnis už tikslinio MUĮ pasiūlymą. Taip pat turite surinkti savo skelbimo išteklius, t. y. antraštes, aprašus, logotipus ir vaizdus.
Kaip sukurti – žingsnis po žingsnio:
1. „Create Campaign“ > „Display Network“ > „Select appropriate Drive Action“ > „Check box-Smart Display“1. „Create Campaign“ > „Display Network“ > „Select appropriate Drive Action“ > „Check box-Smart Display“
2. „Enter the Headline“ (viename skelbime gali būti naudojamos kelios antraštės) > „Description“ (viename skelbime gali būti naudojami keli aprašai) > „Images“ (matmenys: 1200×627 arba 600×314) > „Save“.