„Days to conversion“ metrika – laikas nuo skelbimo paspaudimo iki konversijos
Reklamuojatės „Google“ tinkle? Jei taip, greičiausiai ne kartą galvojote, kiek laiko praeina nuo reklamos paspaudimo iki konversijos įvykdymo. Atsakydama į Jūsų klausimą, spalio 11 dieną „Google AdWords“ pristatė naują raportavimo funkciją „Days to conversion“ (Dienos iki konversijos), skirtą patogesniam, lengvesniam ir greitesniam reklamos efektyvumo įvertinimui.
Naudodami šį rodiklį žinosite, kada verta analizuoti kampanijos rezultatus, pvz., konversijos kainą. Taip pat – kiek laiko verta palaukti, jei nusprendėte atnaujinti „Google AdWords“ kampanijos nustatymus.
Kodėl tai naudinga?
„Days to conversion“ įrankis padės suprasti, kaip vartotojai reaguoja į Jūsų reklamos kampanijas ir kada vykdo konversijas, kad galėtumėte atlikti pakeitimus, kurie didintų investicijų grąžą. Pavyzdžiui, nuo šiol galite žinoti, kokią įtaką turi Jūsų skelbiamos nuolaidos ir išpardavimai – jei pastebite, kad lankytojai Jūsų skelbimu susidomi gegužę, tačiau didžiausias konversijų rodiklis fiksuojamas birželį (vykdant sezoninius išpardavimus), gautą informaciją galite tikslingai panaudoti kitų reklamos kampanijų planavimui, atitinkamai keisdami „Google AdWords“ nustatymus: būsimų kampanijų pradžios ir pabaigos terminus ar kt.