Tapkite Instagramo lyderiais
Norite įsitvirtinti verslo rinkoje, siekiate didinti prekės ženklo žinomumą ir pardavimo apimtis? Tuomet „Instagram“ yra tai, ko jums reikia!
Kiekvieną mėnesį „Instagram“ sulaukia daugiau nei 700 mln. aktyvių lankytojų. Į vaizdinį turinį orientuotas socialinis tinklas turi kur kas daugiau suinteresuotų vartotojų ir pasižymi gerokai mažesne verslo konkurencija, lyginant jį su kitais socialiniais gigantais, pvz., „Facebook“ (šaltinis: Statista). Tai suteikia galimybę be didesnių investicijų gerokai praplėsti verslo apimtis.
Neužtenka susikurti „Instagram“ verslo paskyros ir tikėtis, kad auditorijos dėmesį pelnysite keldami gražias nuotraukas. Pateikiame septynis rinkodaros specialistų patarimus, kurie padės siekti užsibrėžtų tikslų, nepriklausomai nuo to, ar jūsų įmonės strategija plėtojama jau kelerius metus, ar socialinės medijos srityje esate visiški naujokai.
7 patarimai, kaip tapti matomais „Instagram“ tinkle
1. Kūrybiškai pažvelkite į savo verslą
Susikoncentruokite ne į tai, kas siūloma, o į tai, kaip tai pateikiama. Savo auditorijai pateikite tik aktualų ir vertingą turinį, nepamiršdami jo estetinės pusės. Niekada neignoruokite fakto, kad jūsų verslo sėkmė (ir nesėkmė) socialiniame tinkle priklauso tik nuo vaizdinio turinio. Jei jūsų verslas orientuotas ne į prekes, o į paslaugas, savo dėmesį sutelkite į paslaugų teikimo procesą. Atskleiskite savo bendrovės kultūrą, pasidalinkite savo misija, tikslais, pateikite vaizdinius patarimus.
Išbandykite „Instagram“ istorijas. Tai skaidrių perėjimo principu pagrįstas nuotraukų ar vaizdo įrašų rodymas, kuris transliuojamas 24 valandas nuo įkėlimo. Jūsų pridėtos nuotraukos ir vaizdo įrašai leidžiami eilės tvarka. Svarbiausi šios funkcijos privalumai:
- Istorijos yra rodomos sekėjų laiko juostos viršuje, iškart po „Instagram“ logotipo.
- Istorijos gali būti naudojamos, siekiant pasidalinti ne tokiu aktualiu turiniu, kuris nėra toks kokybiškas kaip įprasti „Instagram“ įrašai.
- „Instagram“ istorijos leidžia laisvai eksperimentuoti su skirtingais turinio tipais: nuotraukomis, vaizdo įrašais, Boomerang funkcija, Rewind filmavimu ar tiesiogiai transliuojamu vaizdo įrašu.
- Galite palikti nuorodas į kitas paskyras ir išorinius puslapius, kas palengvina bendradarbiavimą ir plečia rinkodaros galimybes.
- Įvairūs papildomi priedai, pvz., veido filtrai, spalvotas tekstas ar lipdukai, leidžia lengvai ir greitai redaguoti įrašą ir suteikti jam daugiau originalumo.
2. Dirbkite su savo profilio informacija
Kaip įmonė, greičiausiai, užsiimate įvairia veikla ir norite pritraukti daugiau lankytojų į atskirus įmonės puslapius. Kadangi nukreipiamąsias nuorodas į išorinius puslapius galite pateikti biografijos skiltyje (kuri yra matoma po jūsų įmonės pavadinimu), čia esančią informaciją turėtumėte reguliariai atnaujinti. Nemaža dalis įmonių naudoja vienintelę nuorodą į savo svetainę, nors iš tiesų gali padaryti kur kas daugiau, pvz., šioje vietoje galite talpinti registracijos formą į renginius, programos atsisiuntimo nuorodą ir pan.
3. Atskleiskite tai, ko klientas nemato
Klientai visuomet domėsis, iš kur atkeliauja jūsų produktai ar kaip jie yra gaminami. Tai ypač aktualu bendrovėms, kurios dirba su aplinkai draugiškomis prekėmis ar kelia sau aukštus aplinkosaugos reikalavimus. Jūs galite parodyti, kaip produktas gaminamas nuo medžiagų parinkimo iki prekės išsiuntimo. Jei minėtoji sfera jums nėra aktuali, galite pasidalinti eskizais, užrašais ar idėjomis. Kiekviena bendrovė turi originalių minčių, kurias galima sudėlioti į vaizdinį turinį (šio patiekimas priklauso tik nuo jūsų). Turėkite kantrybės – išbandykite keletą variantų, kol atrasite tai, kas aktualiausia jūsų auditorijai.
4. Išplėskite auditoriją su #hashtags
Haštagai (grotažymės / saitažodžiai) padeda pasiekti auditoriją, kuri domisi su jūsų veikla susijusiu turiniu. Galite nurodyti skirtingus #hashtags kiekvienam įrašui arba taikyti tas pačias #hashtags grupes visoms nuotraukoms ir vaizdo įrašams, jei šie susiję savo turiniu. Visuomet nurodykite haštagą su savo įmonės vardu (#jūsųkompanijospavadinimas) ir naudokite jį visame Instagrame. Kartu žymėkite ir populiariausius, dažniausiai minimus #hashtags, taip didindami savo turinio atrandamumą, pvz., galite pridėti #instagood, kuris buvo panaudotas keliems šimtams milijonų įrašų. Rinkdamiesi haštagą, pagalvokite ir apie savo veiklos sritį, pvz., jei dirbate su informacinėmis technologijomis, galite nurodyti #it. Haštagai gali būti įrašomi turinio pabaigoje, komentare arba naudojami pačiame įraše. Praktika rodo, kad geriausių rezultatų pavyksta pasiekti su 3–5 grotažymėmis.
5. Bendradarbiaukite
„Instagram“ yra viena patraukliausių erdvių, didinanti jūsų žinomumą palaikant draugiškus santykius su kitais „Instagram“ naudotojais. Galite kreiptis į kitus rinkos žaidėjus, turinčius panašų „Instagram“ sekėjų skaičių, ir sutarti dėl mainų, t. y. savo įmonės profilyje pasidalinti reklamine žinute, nurodydami #reklamuojamoskompanijospavadinimą. Tai nemokama ir abipusiškai naudinga reklama, kuomet informacija apie vieną ir kitą bendrovę pasiekia naujus sekėjus. Kitas sprendimas – mokama minėtosios reklamos versija, kai verslininkas kreipiasi į populiariausius ir didžiausias sekėjų gretas turinčius instagramerius, kurie už sutartą kainą savo profilyje pristato jūsų prekės ženklą.
6. Sukelkite intrigą ir pasiūlykite išskirtinumą
Bet kurios sėkmingos rinkodaros kompanijos esmė – išlaikyti klientų susidomėjimą. Apdovanokite savo lojalius sekėjus išskirtiniu turiniu ir leiskite jiems pirmiesiems sužinoti apie naujus produktus, paslaugas ar įvykius. Itin madingas sprendimas – sukurti anonsinį (teaser) turinį, kuris praneštų apie greitai pasirodinsiančias prekes ar paslaugas.
7. Analizuokite rezultatus
Be žingsnio atgal stebint, kuris sprendimas buvo sėkmingas ir kuris neturėjo realios naudos, rinkodara tėra spėjimų žaidimas. Tiesa visiškai paprasta – galite perskaityti visus informacinius straipsnius ir išanalizuoti visą teorinę medžiagą, bet tai, kas yra veiksminga jūsų atveju, sužinosite tik tuomet, kai pradėsite stebėti rezultatus ir analizuoti gautą informaciją.