Turinio rinkodara – viena efektyviausių šiuolaikinės rinkodaros strategijų
Turinio rinkodaros (content marketing) tikslas – nuosekliai kurti ir dalintis vertingu turiniu, kuris padėtų pritraukti ir išlaikyti tikslinę auditoriją, skatindamas ją atlikti pelną nešančius veiksmus. Tinkamai suplanuota strategija tampa galingu įrankiu, didinančiu potencialių vartotojų srautą ir pardavimų rodiklį. Nors egzistuoja daugybę priemonių, orientuotų į turinio rinkodaros gerinimą, šiame straipsnyje pateikiame septynis lengvus būdus, atitinkančius individualius verslo poreikius.
1. Kurkite naują turinį
Didžiausias „Google“ dėmesys skiriamas svetainės turiniui, todėl, apibrėžiant svetainės pozicijas paieškoje, vertinami šie kriterijai:
- Įkelto turinio data ir laikas
- Turinio atnaujinimai
- Naujos svetainės skiltys
- Nuorodų svetainėje skaičius
- Puslapio lankomumas
2. Atnaujinkite seną turinį
Senas turinys gali būti sėkmingai pritaikomas naujiems turinio rinkodaros sprendimams, jei aptariamos temos yra aktualios. Kitaip sakant, nereikia pamiršti seno turinio, jei šis vis dar sulaukia didelio auditorijos dėmesio. Vienas optimaliausių sprendimų – atnaujinti turinį, jį detalizuojant ar pritaikant naujus turinio pateikimo formatus (pvz., paveikslėlius, vaizdo ar garso įrašus, infografikus, elektroninius straipsnius ar knygas, sąrašus, informacinius pranešimus, prezentacijas ir kt.).
3. Apgalvokite antraštes
Antraštė atsakinga už auditorijos dėmesio pritraukimą. Eksperimentuokite ir išbandykite kelis antraščių tipus, kol atrasite efektyviausią sprendimą. Antraštėje turi būti minimi aktualūs raktiniai žodžiai ir pateikiama vartotojams svarbi informacija, t. y. antraštė turi būti:
- Naudinga
- Informuojanti
- Paprasta
- Patraukli
4. Kurkite vaizdinį turinį
Vaizdinis turinys atlieka vieną svarbiausių turinio rinkodaros vaidmenų – kadangi jis apdorojamas žymiai greičiau nei tekstas, paprastai turi didelę įtaką pirmam lankytojo įspūdžiui ir tolimesniems jo veiksmams. Be to, vaizdinis turinys yra tiesiogiai susijęs su aukštesnėmis paieškos rezultatų pozicijomis. Tiesa, kadangi „Google“ sistema negali nuskaityti paties vaizdo (nuotraukų, vaizdo įrašų, gif‘ų ir kt.), būtina atlikti vaizdinio turinio optimizaciją.
Pavadinimas. Venkite paprastų ir neinformatyvių pavadinimų – rinkitės konkrečiu atveju aktualius raktinius žodžius.
Antrinė žymė (alt tag). Užpildykite šį laukelį, kad dėl techninių priežasčių vaizdo nematantys lankytojai, perskaitytų tekstinį turinį.
Vaizdinės medžiagos dydis. Venkite itin didelių failų, kurie gali sulėtinti puslapio užsikrovimo greitį ir turėti neigiamos įtakos svetainės pozicijoms paieškoje.
Daugiau apie SEO kriterijus sužinokite kitame mūsų straipsnyje: Kurie SEO kriterijai turi didžiausią įtaką svetainės pozicijoms paieškoje?
5. Rinkitės aktualius raktinius žodžius
Išsamiai išanalizuokite Jūsų turiniui aktualius raktinius žodžius ir rinkitės individualiu atveju tinkamiausią sprendimą. Pagalvokite, kaip galite panaudoti aukštai reitinguojamus mažesnės konkurencijos raktažodžius.
6. Didinkite nuorodų skaičių
Jūsų svetainė užims aukštesnes pozicijas „Google“ paieškoje, jei didinsite į jos turinį nukreipiančių nuorodų skaičių, tačiau nepamirškite, kad ne visos nuorodos yra vertingos, t. y. kokybė visuomet svarbiau už kiekybę. Svarbu užtikrinti, kad į Jūsų svetainę nukreipiančios nuorodos būtų talpinamos tik kokybišką turinį skelbiančiuose puslapiuose. Priešingu atveju, svetainės pozicijos gali ženkliai nukristi.
Daugiau informacijos apie tai rasite kitame mūsų straipsnyje: Kodėl svetainės turinio kokybė yra svarbiau už kiekybę?
7. Ieškokite ryšio tarp turinio ir vartotojo
Kurdami turinį, įvertinkite savo lankytojų lūkesčius. Jei siekiate efektyvesnio lankytojų įsitraukimo ir didesnio potencialių klientų srauto, pateikite aktualią informaciją, kuri leistų kurti glaudesnį tarpusavio ryšį ir turėtų teigiamos įtakos Jūsų pozicijoms paieškoje, t. y. pateiktas turinys turi būti lengvai suprantamas tiek svetainės lankytojams, tiek „Google“ paieškos sistemai.