Kas yra SEO raktiniai žodžiai?
SEO raktiniai žodžiai – tai paieškos frazės, pagal kurias naudotojai ieško informacijos internete. Google duomenimis, paieškos frazės dažniausiai susideda iš 2-3 žodžių.
Naudotojai gali skirtingai ieškoti tos pačios tematikos informacijos, pavyzdžiui, „automobilių remontas”, „automobilių servisas” ar tiesiog „autoservisas” – visos šios paieškos pateiks skirtingus rezultatus, nes Google indeksuoja svetaines atsižvelgdamas į tai, kokios frazės svetainių turinyje yra naudojamos ir akcentuojamos labiausiai.
Kaip pasirinkti tinkamus raktinius žodžius SEO optimizavimui?
Būtina prisiminti, kad gerai optimizuoti vieną svetainės puslapį galima tik pagal 1-2 skirtingas paieškos frazes, todėl prieš pradedant SEO optimizavimą būtina žinoti kurie iš visų galimų raktinių žodžių variantų Google paieškoje yra naudojami dažniausiai.
Visų pirma, sudarykite bendrą visų paieškos frazių, kurios apibūdintų jūsų įmonės veiklą, parduodamas prekes ir (arba) teikiamas paslaugas sąrašą. Sudarydami raktinių žodžių sąrašą užduokite sau klausimą: „Kaip aš ieškočiau šios prekės ar paslaugos?“ ir pasižymėkite visus galimus variantus.
Net jeigu jūsų svetainėje yra pristatomos daugelio prekių kategorių prekės – kiekvienai prekių kategorijai būtina nustatyti tinkamiausią paieškos frazę.
Iš kelių vienodų paieškos frazių variantų išskirkite svarbiausius, t. y. dažniausiai naudojamus Google paieškoje. Šiam tikslui pasinaudokite Google Keyword Planner įrankiu (būtina turėti aktyvią Google Ads paskyrą) arba kitais SEO įrankiais.
Mūsų agentūra naudoja profesionalius SEO įrankius, kurių pagalba galime ne tik greitai nustatyti nurodytos paieškos frazės populiarumą, tačiau taip pat gauti ir kitų panašios tematikos paieškos frazių idėjų.
Sudarytą ir patikrintą raktinių žodžių sąrašą priskirkite vidiniams optimizuojamos svetainės puslapiams – kiekvienam puslapiui priskirkite po 1-2 daugiausiai paieškų turinčių frazių, kurioms jis bus optimizuojamas.
Atlikus SEO raktinių žodžių analizę toliau galima atlikti interneto svetainės SEO auditą bei pradėti jos vidinį SEO optimizavimą.