Nauja tekstinių skelbimų taikymo funkcija {IF}
Siekiant pasiekti kuo tikslingesnę auditoriją ir gauti kuo didesnę naudą iš reklamos, „Google AdWords“ reklamos sistema nuolat tobulina savo skelbimų pateikimo galimybes. Naujoji „Google AdWords“ tekstinių skelbimų taikymo funkcija {IF} leidžia pritaikyti skelbimų turinį pagal kai kuriuos naudotojams būdingus požymius. Lietuvoje kol kas galima naudoti tik vieną {IF} funkcijos parinktį – pritaikyti skelbimus atsižvelgiant į tai, ar naudotojas paiešką atlieka mobiliuoju įrenginiu. Ši galimybė gali būti naudinga tuomet, kai norima mobiliesiems naudotojams pateikti specialų pasiūlymą.
Skelbimo tekstas su {IF} funkcija | Naudotojui rodomas skelbimo tekstas | |
Atlikus paiešką mobiliąjame telefone | Atlikus paiešką staliniame kompiuteryje | |
Didžiausias avalynės pasirinkimas! {=IF(device=mobile,Nemokamas pristatymas užsakant mobiliuoju telefonu!):Nemokamas pristatymas užsakymams virš 25€!} | Didžiausias avalynės pasirinkimas! Nemokamas pristatymas užsakant mobiliuoju telefonu! | Didžiausias avalynės pasirinkimas! Nemokamas pristatymas užsakymams virš 25€! |
Tikimasi, kad greitu metu Lietuvoje taip pat bus galima naudoti ir kitas naudingas {IF} funkcijos parinktis, pavyzdžiui, taikyti skelbimus pagal naudotojų amžių ir lytį, paieškos laiką, naudoto įrenginio pavadinimą, o taip pat požymį, ar naudotojas anksčiau lankėsi svetainėje.
Daugiau informacijos apie {IF} funkciją: https://support.google.com/adwords/answer/7207341?hl=lt
Kitos naudingos tekstinių skelbimų taikymo funkcijos
Jau anksčiau „Google AdWords“ tekstinių skelbimų redagavime buvo galima naudoti kitas naudingas skelbimų taikymo funkcijas – raktinio žodžio taikymo funkciją {Keyword} ir atgalinio skaičiavimo funkciją {Countdown}.
Raktinio žodžio taikymo funkcija {Keyword}
Naudojant {Keyword} funkciją į tekstinio skelbimo antraštę ar aprašymo tekstą galima įterpti šio skelbimo grupėje nurodytus raktinius žodžius, kurie sutapo su naudotojo užklausa ir iššaukė skelbimo rodymą. Tokiu būdu skelbimo tekstas labiau atitinka naudotojo užklausą, o tai padidina jo našumą. Šis būdas gali būti ypač naudingas kuriant skelbimus elektroninėms parduotuvėms, kuomet tos pačios kategorijos produktų pavadinimų sąrašas yra labai didelis ir sukurti personalizuotus skelbimus visoms prekėms yra sudėtinga.
Raktiniai žodžiai skelbimo grupėje | Skelbimo tekstas su {Keyword} funkcija | Naudotojo įvesta paieškos frazė | Naudotojui rodomas skelbimo tekstas |
iphone 7 iphone 7 plus iphone 6s iphone 6s plus iphone 6 iphone 6 plus | {Keyword:Iphone} telefonai pigiau! | iphone 7 | Iphone 7 telefonai pigiau! |
iphone 7s | Iphone 7s telefonai pigiau! | ||
iphone 6 | Iphone 6 telefonai pigiau! |
Daugiau informacijos apie {Keyword} funkciją: https://support.google.com/adwords/answer/2454041?hl=lt
Atgalinio skaičiavimo funkcija {Countdown}
Naudojant {Countdown} funkciją į tekstinio skelbimo antraštę ar aprašymo tekstą galima įterpti atgalinio skaičiavimo laikmatį, pasirenkant pageidaujamą pradžios ir pabaigos datą, taip pat laiko zoną ir kalbą. Šis būdas gali būti naudingas kuriant skelbimus su informacija apie specialiuosius pasiūlymus ir jų artėjančią galiojimo pabaigą.
Skelbimo tekstas su {Coutdown} funkcija | Naudotojui rodomas skelbimo tekstas atlikus paiešką 2017/02/10 dieną | Naudotojui rodomas skelbimo tekstas atlikus paiešką 2017/02/12 dieną |
Paskubėkite, iki akcijos galiojimo pabaigos liko {=COUNTDOWN(„2017/02/14 23:59:59″,”lt”,5)} dienos! | Paskubėkite, iki akcijos galiojimo pabaigos liko 4 dienos! | Paskubėkite, iki akcijos galiojimo pabaigos liko 2 dienos! |