YouTube turi virš 2 milijardų aktyvių naudotojų
YouTube – Google kompanijos valdoma video dalinimosi ir peržiūros sistema, turinti daugiau nei 2 milijardus aktyvių naudotojų. YouTube svetainė yra viena lankomiausių ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje – daugiau nei pusė interneto naudotojų peržiūri YouTube turinį.
YouTube reklamos tinklas apjungia YouTube interneto svetainę, įvairiems įrenginiams pritaikytas YouTube programėles bei Google vaizdo įrašų partnerių svetaines ir programėles.
Kokius tikslus pasieksite su YouTube reklama?
YouTube reklama yra puikus būdas pateikti savo informaciją potencialiems klientams unikaliu ir įsimintinu būdu. Su YouTube reklamos pagalba galėsite pasiekti šiuos tikslus:
- Paskatinsite savo sukurtų ir YouTube publikuojamų vaizdo įrašų peržiūras, o taip pat savo sukurto YouTube kanalo prenumeratas.
- Paskatinsite susidomėjimą jūsų įmonės prekėmis ar paslaugomis, o taip pat specialiais pasiūlymais.
- Su pakartotine rinkodara „priminsite” ar pateiksite specializuotus pasiūlymus jūsų svetainė prieš tai aplankiusiems ar joje apsipirkusiems lankytojams.
- Padidinsite grąžą nuo investicijų į TV reklamą.
YouTube reklamos privalumai
Unikalumas
Galite išsiskirti iš konkurentų ir pateikti potencialiems klientams savo unikalų ir įsimintiną video turinį.
Išplėstas pasiekiamumas
Galite pasiekti savo potencialius klientus jų dažnai naudojamoje YouTube svetainės ar programėlės aplinkoje – kuomet jie peržiūri video įrašus.
Tikslinė auditorija
Galite pateikti savo pasiūlymus naudotojams, atsižvelgiant į jų prieš tai peržiūrėtų vaizdo įrašų tematiką.
YouTube reklamos formatai
Kur yra rodomi YouTube skelbimai?
YouTube siūlo labai plačias skelbimų rodymo galimybes, todėl jūsų skelbimai gali būti rodomi įvairiose YouTube svetainės ar programėlės vietose.
Kadangi YouTube svetainė taip pat priklauso Google vaizdinės reklamos tinklui, joje gali būti rodomi jūsų vaizdinės reklamos kampanijų skelbimai. Tokie skelbimai gali būti rodomi „rekomenduojamų” įrašų sąrašo viršuje arba peržiūrimo video įrašo apačioje.
Specialios video reklaminės kampanijos skelbimai gali būti rodomi prieš peržiūrint vaizdo įrašą, vaizdo įrašo peržiūros metu arba „rekomenduojamų” vaizdo įrašų sąraše.
Kokie yra Google video reklamos skelbimų formatai?
Praleidžiamieji video skelbimai
Praleidžiamieji video skelbimai gali būti rodomi prieš peržiūrint vaizdo įrašą, vaizdo įrašo peržiūros metu arba pasibaigus vaizdo įrašui. Šie skelbimai turi būti ne trumpesni nei 10 sekundžių. Kuomet skelbimas pradedamas rodyti ir praeina 5 sekundės, jį leidžiama praleisti. Už „praleistų” skelbimų peržiūrą reklamos užsakovas nemoka.
Nepraleidžiamieji video skelbimai
Nepraleidžiamieji video skelbimai gali būti rodomi prieš peržiūrint vaizdo įrašą, vaizdo įrašo peržiūros metu arba pasibaigus vaizdo įrašui. Šie skelbimai turi būti iki 15 sekundžių trukmės ir negali būti praleidžiami.
Trumpi video skelbimai
Trumpi video skelbimai veikia taip pat kaip ir nepraleidžiami, tik jų trukmė yra apribota iki 6 sekundžių.
„Rekomenduojami” video skelbimai
Rekomenduojamų video skelbimai yra rodomi peržūrai „rekomenduojamų” vaizdo įrašų sąraše.