Kas yra pakartotinė rinkodara – remarketingas?
Pakartotinė rinkodara (Remarketing / Retargeting) – tai reklamavimosi strategija, kuomet siekiama pakartotinai sudomingi prieš tai jūsų svetainę aplankiusius naudotojus ir paskatinti juos atlikti jums svarbius veiksmus (pavyzdžiui, peržiūrėti specialų pasiūlymą, užpildyti ir išsiųsti paklausimą ar užbaigti atsiskaitymą).
Gerai parengta remarketingo reklaminė kampanija padeda pasiekti iki 90% „prarastų” lankytojų ir iki 50% padidinti konversijų skaičių.
Taip pat dažnai yra naudojama ir „atvirkštinio remarketingo” strategija, pavyzdžiui, kai norima, kad reklamą matytų tik nauji, prieš tai svetainėje nesilankę naudotojai.
Kaip veikia remarketingas?
Jums apsilankius svetainėje, kurioje yra įdiegtas pakartotinės rinkodaros reklamavimosi kodas (pavyzdžiui, Google Analytics, Google Ads, Facebook Pixel), Jūsų įrenginyje (kompiuteryje ar išmaniajame telefone) išsaugoma atitinkama informacija, vadinama „sausainėliais“ (Cookies). Kuomet Jūs lankotės kitose svetainėse, ši informacija leidžia atpažinti Jus kaip to paties įrenginio naudotoją ir parodyti Jums atitinkamą, personalizuotą informaciją ar reklamą.
Svetainių administratoriai turi galimybę sudaryti jiems aktualių lankytojų (auditorijų) sąrašus pagal įvairius naršymo svetainėje rodiklius. Šie audotorijų sąrašai toliau gali būti naudojami remarketingo kampanijose, siekiant pateikti personalizuotus pasiūlymus.
Tipinės remarketingo strategijos
Tikslas | Galimas sprendimas |
---|---|
Paskatinti svetainėje apsilankiusius lankytojus apsilankyti dar kartą |
|
Pateikti specialų pasiūlymą (nuolaidą) prieš tai tam tikros prekės puslapyje apsilankiusiems lankytojams |
|
Paskatinti el. parduotuvėje į prekių krepšelį pasirinkusius, tačiau pirkimo proceso neužbaigusius lankytojus sugrįžti ir užbaigti pirkimą |
|
Rodyti reklamą maksimaliai tik naujiems, prieš tai svetainėje nesilankiusiems lankytojams |
|