Kas sudaro Google reklamos tinklą?
Kasdien milijonai žmonių visame pasaulyje naudojasi įvairiomis Google paslaugomis – ieško informacijos Google paieškoje, skaito pranešimus Gmail ar peržiūri video klipus YouTube. Google Ads ne tik suteikia Jums prieigą prie šios milžiniškos naudotojų auditorijos, bet taip pat ir plačias galimybes pasiekti jūsų potencialiausius klientus.
Kuris Google reklamos tinklas tinkamiausias?
Prieš pasirenkant vieną ar kelis Google reklamos tinklus (kanalus), visų pirma būtina nuspręsti dėl svarbiausių reklaminės kampanijos tikslų. Ar Jūs siekiate tiesiog padidinti savo svetainės lankomumą, ar norite paskatinti prekės ženklo žinomumą, ar siekiate paskabinti tiesioginius pardavimus? Atsakydami į šį klausimą galite pasirinkti vieną ar kelis tinkamiausius Google reklamos kanalus.
Žemiau pateiktoje lentelėje pateikiame bendrą skirtingų Google reklamos tinklų tinkamumo skirtingiems tikslams pasiekti vertinimą. Siekiant kuo didesnio reklamos efektyvumo ir investicijų grąžos, nustačius svarbiausius tikslus, rekomenduojame sudaryti atitinkamą 2–3 mėnesių reklamos planą, išnaudojant skirtingus Google reklamos tinklus.
Lankomumui | Žinomumui | Pardavimams | |
Reklama paieškoje | |||
Vaizdinė reklama | |||
Video reklama | |||
Gmail reklama |