Interneto svetainių analitika padeda priimti teisingus rinkodaros sprendimus
Siekdami didinti savo interneto svetainės lankytojų skaičių, o taip pat labiau įtraukti ir paskatinti juos atlikti jums naudingus veiksmus (peržiūrėti turinį, užpildyti formą, nusipirkti prekę ir pan.) jūs privalote nuolatos investuoti į jos dizainą, turinį bei reklamą.
Priimti teisingus sprendimus dėl svetainės išvaizdos ar turinio atnaujinimo, o taip pat dėl jos reklamos strategijos jūs galėsite tik tuo atveju, jeigu turėsite galimybę gauti ir palyginti įvairius svetainės lankomumo bei jos lankytojų aktyvumo duomenis.
Google Ads ir Facebook Ads suteikia galimybę reklamuoti savo prekes ir paslaugas tik pačių potencialiausių klientų auditorijoms ne tik pagal bazinius geografinius (šalis, miestas) ir demografinius (amžius, lytis) rodiklius, tačiau ir pagal labai specifinius rodiklius, tokius kaip prieš tai svetainėje peržiūrėti puslapiai ar joje atlikti veiksmai. Tam, kad galėtumėte efektyviai išnaudoti visas Google Ads ir Facebook Ads reklamavimosi galimybes turite šioms sistemoms perduoti informaciją apie svetainėje peržiūrimus puslapius ir joje atliekamus veiksmus.
Šiems būtiniems poreikiams išspręsti jums padės tinkamai jūsų svetainėje įdiegtos ir sukonfiguruotos „Google Analytics” ir „Facebook Pixel” sistemų paskyros, o „Google Tag Manager” paskyra palengvins šių sistemų kodų diegimą ir jų tolimesnį administravimą.
GOOGLE ANALYTICS
- Paskyros sukūrimas
- Nuostatų konfiguravimas
- Kodo diegimas
- Įvykių kūrimas
- E-komercijos konfiguravimas
- Ataskaitų konfiguravimas